پاورپوینت CTA یا دکمه فراخوان چیست
پاورپوینت CTA یا دکمه فراخوان چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
در دنیای رو به رشد امروز پایداری و دوام اقتصادی یکی از مواردی است که مورد توجه قرار گرفته و افراد برای پیشی گرفتن از رقیبان تجاری خود به روشهای مختلفی متوسل میشوند. یکی از روشهای مرسوم، داشتن تبلیغات بسیار موثر و کارآمد است که این شیوه نیز با ترفندهای مربوط به خود همراه بوده و از گذشته تا به امروز ادامه داشته و در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
بازاریابی مناسب میتواند آمار فروش یک محصول را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. بازاریابی به روشهای مختلفی صورت میپذیرد و افراد بازاریاب بنا به تجربه و توانایی خود محصولات مختلف را به مشتریان هدف معرفی کرده و در تلاش هستند تا بیشترین فروش را داشته باشند. بازاریابها از شیوههای مختلفی همچون شیوههای کلامی و بیانی برای تبلیغ محصول مورد نظر استفاده میکنند. این شیوهها به حضور بازاریاب نیاز داشته و فرد باید به صورت حضوری با مشتری در ارتباط باشد.
CTA یا دکمه فراخوان چیست؟
یکی از شیوههای نوینی که در سالهای اخیر توجهات بسیاری را به خود جلب کرده، فضای مجازی و آگهیهای موجود در آن است. از آنجاییکه مشکلات موجود در جوامع مختلف باعث شده تا خرید اینترنتی به صورت گستردهای مورد توجه قرار گیرد، تمایل افراد برای خرید مجازی رو به افزایش است و افراد در مکانها و زمانهای مختلف با هر رده سنی خرید اینترنتی انجام میدهند. بنابراین ایجاد بستری مناسب برای خرید میتواند مشتریان فراوانی را به سمت محصول موجود در فضایی مجازی جلب کند.
یکی از مهمترین نکات در خریدهای اینترنتی صرفهجویی در هزینهها و انرژی است که همین امر نقطه قوت گسترش خرید اینترنتی است. اما آنچه که همواره مانعی برای خریدهای اینترنتی به حساب آمده است عدم نمایش و لمس کالا به صورت فیزیکی توسط مشتری و عدم حضور بازاریاب برای تبلیغ محصول و یا خدمات مورد نظر است که همین امر میتواند مشتری را از خرید اینترنتی منصرف کند. مانع دیگر برای تبلیغ محصولات محدود بودن ابزارهای تبلیغاتی برای نمایش و معرفی هر چه بهتر محصول مورد نظر است.
راهکاری که در سالهای اخیر برای رفع این مشکل پیشنهاد شده است، ارائه روشهایی برای جذب و متقاعد کردن مشتری برای خرید است. این روشها توانستهاند با افزایش کارایی و بهرهگیری از موارد روانشناسی مشتریان را جذب کرده و آنها را به شیوههای مختلف به خرید تشویق کنند.
یکی از شیوه هایی که اخیرا به شدت مورد استفاده قرار میگیرد بازاریابی با استفاده از CTA است. CTA بخشی از فضای مجازی هستند که وظیفه جذب مخاطب برای وارد شدن به لینک URL مورد نظر را بر عهده دارند. این شیوه از بازاریابی در حال حاضر یکی از بهترین شیوههای جذب مشتری به حساب میآید و به همین دلیل در ادامه به معرفی بیشتر آن و نحوه طراحی CTA با بهرهوری بالا خواهیم پرداخت.
همانند آنچه که در بالا نیز اشاره کردیم CTA شیوهای از بازاریابی است که با نام دکمه فراخوان و یا فراخوان عمل شهرت یافته است. دکمههای فراخوان بازدیدکنندگان سرگردان را به مشتریان بالقوه تبدیل میکنند که با کلیک کردن روی دکمه فراخوان و ورود به آدرس اینترنتی و لینک URL مورد نظر به مشتریان بالفعل نیز تبدیل میشوند.
اکثر افرادی که وارد یک وب سایت میشوند، با هدف رفع و رجوع نیازهای خود و یا رفع مشکلات مختلفی که دارند اقدام به انجام این کار میکنند. بنابراین اگر پاسخی مناسب برای نیاز آنها در وب سایت وجود داشته باشد حتما بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و خرید خود را انجام خواهند داد.
«تمایل افراد برای خرید مجازی رو به افزایش است و افراد در مکانها و زمانهای مختلف با هر رده سنی خرید اینترنتی انجام میدهند. بنابراین ایجاد بستری مناسب برای خرید میتواند مشتریان فراوانی را به سمت محصول مورد نظر جلب کند»
و …
فهرست مطالب
مقدمه
عوامل موثر در طراحی مناسب و کارآمد Call to Action یا دکمه فراخوان
تبلیغات آگاهانه در طراحی دکمه فراخوان
پاسخگویی به پرسشهای مخاطبان قبل از خرید
پیشنهاد ویژه در Call to Action دکمه فراخوان
پرداختن به اصل مطلب در طراحی CTA
محل قرار گرفتن دکمه فراخوان عمل
رنگ مناسب CTA
تعداد فراخوانها در طراحی Call to Action
فضاهای خالی در طراحی دکمه فراخوان
اندازه فونت در طراحی دکمه فراخوان
مراحل بعدی در طراحی دکمه فراخوان
استفاده از دکمه فراخوان CTA در تمامی صفحات وب
عنوان : CTA یا دکمه فراخوان چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 24
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت