پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 8 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2024

به روز رسانی در: 11 سپتامبر 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک در 37 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

بخشی از متن:

کسب و کار چیست؟

تعریف دیکشنری کسب و کار از کسب و کار به این صورت است: «زمانی که سازمانی با سیستم اقتصادی همراه باشد که کالاها و خدمات را با یکدیگر یا با پول مبادله می‌کنند کسب و کار یا همان تجارت نام دارد. کسب و کارها به نوعی سرمایه‌گذاری و مشتری کافی احتیاج دارند که بتوانند تولید خود را به طور مداوم به آن‌ها بفروشند تا سود کنند». اصطلاح کسب و کار بسیار گسترده است، اما به طور کلی می‌توان گفت فعالیت‌های دارای سودی که به طور کلی شامل ارائه نوعی کالا یا خدماتی می‌شوند که مردم می‌خواهند یا به آن احتیاج دارند. کسب و کار به مشاغلی گفته می‌شود که توسط فرد یا افراد برای سود بردن از یک فعالیت انجام می‌شود،

مدیریت کسب و کار چیست؟

مدیریت کسب و کار به سازماندهی و هماهنگی فعالیت‌های یک تجارت به منظور دستیابی به اهداف گفته می‌شود. استاد مدیریت به نام “پیتر دراکر” وظیفه اصلی مدیریت را شامل بازاریابی و نوآوری عنوان کرده است. در دیکشنری کسب و کار آمده است مدیریت شامل کارکردهای به هم پیوسته برای سیاست شرکت و سازماندهی، برنامه ‌ریزی، کنترل و هدایت منابع سازمانی برای دستیابی به اهداف آن سیاست است.

“دانشگاه اشفورد” نیز مدیریت کسب و کار را فرایند هماهنگی و سازماندهی کلیه فعالیت‌های تجاری از تولید و بازاریابی گرفته تا کار گروهی تعریف می‌کند که اگر به‌درستی انجام شوند، تولید محصولات بهتر، افزایش آگاهی از نام تجاری یا اسم برند و دستیابی به مخاطبان هدف اموری هستند که به‌صورت بهینه انجام می‌شوند. اندازه مدیریت می‌تواند از یک نفر در یک سازمان کوچک تا صدها یا هزاران مدیر در شرکت‌های چند ملیتی باشد.

در سازمان‌های بزرگ هیأت مدیره خط‌مشی را تعیین می‌کنند سپس توسط مدیر اجرایی یا مدیرعامل اجرا می‌شوند. برخی از محققان در این امر توافق دارند که برای ارزیابی ارزش فعلی و آینده یک شرکت، مهم‌ترین عوامل کیفیت و تجربه مدیران است.

9 اصل اساسی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

مدیریت مشاغل کوچک بودن کار ساده‌ای نیست. این مدیران دارای قدرت زیادی هستند، اما مسئولیت زیادی نیز دارند. مدیریت در یک شرکت کوچک‌تر یک تجربه منحصربه‌فرد است زیرا مدیران این شرکت‌ها مجبور به کسب مهارت‌های گسترده‌ای هستند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با 9 اصل طلایی برای موفقیت در مدیریت کسب و کارهای کوچک آشنا کنیم. اگر شما مدیر یک کسب و کار جدید هستید و یا مدیری هستید که به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود هستید، این 9 اصل طلایی مدیریت را باید بدانید و آن‌ها را به عادت برای خود تبدیل کنید.

اصل اول: مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌ها تعیین کنید؛

شاید به نظر برسد کسب و کارهای کوچک احتیاجی به بیانیه مأموریت و چشم‌انداز ندارند. این اشتباهی است که برخی از صاحبان کسب و کارهای کوچک مرتکب می‌شوند. شرکت‌های کوچک نیز مانند هر شرکت دیگری به بیانیه مأموریت و چشم‌انداز احتیاج دارد تا رسیدن به اهداف در آن‌ها ممکن باشد. بیانیه مأموریت خلاصه‌ای کوتاه از اهداف اصلی سازمان و تمرکز بر آن‌ها است. بیانیه مأموریت معمولا شرح مختصری است از آنچه سازمان انجام می‌دهد و شامل اهداف اصلی سازمان است بیانیه چشم‌انداز شرح مختصری است

از خواسته‌های یک سازمان بوده و هدف آن می‌تواند تأثیر گسترده‌ای بر جامعه ایجاد کند. بیانیه چشم‌انداز یک چراغ راهنما برای همه افراد درون سازمان است و زیربنای همه تصمیمات داخلی بوده و جهت‌گیری داخلی سازمان را تعیین می‌کند. معمولا در بیانیه‌های چشم‌انداز و مأموریت، ارزش‌های سازمان نیز نهفته هستند. تفاوت بیانیه مأموریت و چشم‌انداز در چگونگی و چرایی تشکیل سازمان است. بیانیه مأموریت جواب چگونه بودن سازمان را می‌دهد و بیانیه چشم‌انداز جواب چرایی بودن سازمان را می‌دهد.

بیانیه مأموریت و چشم‌انداز شرکت “نایکی”

حالا که مهم بودن بیانیه مأمورت و چشم‌انداز در کسب و کارهای کوچک مشخص شد به بیانیه مأموریت و چشم‌انداز شرکت معروف “نایکی” می‌پردازیم که کار خود را به‌عنوان یک کسب و کار کوچک شروع کرد و حالا به برند معروفی تبدیل شده است.

1- بیانیه مأموریت Nike

ایجاد نوآوری‌های اساسی ورزشی، محصولات به‌طور پایدار ساخته می‌شوند، یک تیم جهانی خلاق و متنوع بسازیم که تأثیر مثبتی در جوامعی که زندگی و کار می‌کنیم، داشته باشد.

فهرست:

کسب و کار چیست؟

مدیریت کسب و کار چیست؟

اهمیت مدیریت کسب و کارهای کوچک

9 اصل اساسی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

عنوان: پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 37 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت 9 اساس طلایی در مدیریت کسب و کارهای کوچک

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید