پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای MISدر بازاریابی / سیستم های اطلاعات مدیریت

پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای MISدر بازاریابی / سیستم های اطلاعات مدیریت

دسته بندی:

قیمت: 22000 تومان

تعداد نمایش: 34 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آگوست 2024

به روز رسانی در: 21 آگوست 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای MISدر بازاریابی / سیستم های اطلاعات مدیریت 

پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای MISدر بازاریابی / سیستم های اطلاعات مدیریت  در 18 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

 

بخشی از متن:

سیستم اطلاعاتی

یک سیستم اطلاعاتی را می توان مجموعه ای از عناصر وابسته به هم تعریف کرد که وظیفه جمع آوری، پردازش، ذخیره و توزیع کردن اطلاعات به منظور پشتیبانی از تصمیم سازی و کنترل را در یک سازمان بر عهده دارد. علاوه بر پشتیبانی از تصمیم سازی، هماهنگی و کنترل بخش های مختلف سازمان، یک سیستم اطلاعاتی می تواند

 

سیستم های اطلاعاتی مدیریت

سیستمی که کنترل و بازسازی اطلاعات را از دنیای محیطی وعملیات بازرگانی داخل سازمان به عهده دارد و با سازماندهی و انتخاب داده ها اطلاعات لازم ر اجهت اتخاذ تصمیم، برنامه ریزی وکنترل برای مدیران آماده می سازد سیستم اطلاعات مدیریت   (Management Information Systems) نامیده می شود. MISدرحقیقت سیستمی مبتنی بر رایانه است

 

سیستم اطلاعات بازاریابی

امروزه ايجاد يك پايگاه داده ها براي ثبت اطلاعات بازاريابي به عنوان يكي از موارد مهم در ايجاد و بهره گيري از سيستم اطلاعات مدیریت مي باشد. مسئوليت و نقش سيستم اطلاعات بازاريابي از يك سيستم صرفاً جمع آوري اطلاعات به فرايند ايجاد اطلاعات از طريق ارتباطات نزديك با مشتري گسترش يافته است. توسعه توانايي هاي لازم براي شناسايي مشتريان ، رتبه بندي و طبقه بندي معاملات مشتريان در طي زمان

و……….

 

 

فهرست:

مقدمه

سیستم اطلاعاتی

انواع سیستم های اطلاعاتی

سیستم های اطلاعاتی مدیریت

اهداف سیستم های اطلاعاتی مدیریت

سیستم های پشتیبان تصمیم گیری

سیستم اطلاعات بازاریابی

انواع سیستم اطلاعات بازار

سیستم سوابق داخلی

بانک اطلاعات بازاریابی

 

 

عنوان: پاورپوینت کاربرد نرم افزارهای MISدر بازاریابی / سیستم های اطلاعات مدیریت 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 18 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

 

پاسخ دهید