پاورپوینت چگونه با CRM کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید در 32 اسلاید در پاییز 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید
بخشی از متن:
5 نقش CRM در پیشرفت کسب و کار
1- شناسایی و دسته بندی مشتریان بالقوه
از نظر شناسایی مشتریان بالقوه نقش CRM در پیشرفت کسب و کار بدین صورت است که از طریق نقاط تماس مختلف از منابع مختلف، سیستم می تواند به طور خودکار اطلاعات مشتریان را جمع آوری و ذخیره کند و از این طریق مشتریان را با توجه به سطح بالقوه آنها در گروه های مختلف برای رویکرد و بهره برداری موثرتر دسته بندی کند.
2- بهبود خدمات به مشتریان
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار در بهبود خدمات این است که مسائل مشتری به سرعت توسط سیستم شناسایی و به موقع با آنها برخورد می شود و به کسب و کارها کمک می کند تا کیفیت خدمات مشتری را بهبود بخشند. علاوه بر این، CRM همچنین به کسب و کارها کمک می کند تا با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی آنها، روابط بلندمدت و وفاداری با مشتریان ایجاد کنند.
3- پیگیری پیشرفت فروش
علاوه بر مدیریت اطلاعات مشتری، CRM همچنین به مدیران کمک می کند تا به طور خاص اثربخشی هر کارمند در سیستم فروش را درک کنند. فرآیند طولانی فروش بسیاری از مدلهای کسبوکار مستلزم گذراندن مراحل مختلفی از جمله: تجزیه و تحلیل مشتریان، مشاوره فروش، بازاریابی، پس از فروش، گزارشدهی و … است. بنابراین، کسبوکارها به نرمافزاری برای مدیریت تعامل و ارزیابی اثربخشی هر مرحله نیاز دارند.
نقش CRM در توسعه کسب و کار چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به کلیه استراتژیها، شیوهها و فناوریهای اتخاذ شده توسط شرکتها برای ثبت، مدیریت و ارزیابی تعاملات با مشتریان فعلی، گذشته و بالقوه با هدف تعمیق و غنیسازی روابط با آنها اشاره دارد. حیاتی ترین عملکرد و نقش CRM در پیشرفت کسب و کار این است که هر نمونه از تعامل با مشتری شرکت را از طریق وب سایت، تلفن، چت زنده، پست مستقیم، ابزارهای بازاریابی و رسانه های اجتماعی ثبت کند
تا اطلاعات مشتری را در یک پایگاه داده CRM ادغام کند. این ابزار از بسیاری از ابزارهای داخلی (نرم افزار) استفاده می کند که می تواند برای داده های خام مربوط به یک مشتری یا هر دسته خاص از مشتریان برای استفاده از مدیریت، ذخیره و انتشار اطلاعات مشتری اعمال شود. برای مثال، ممکن است
چگونه CRM به توسعه کسب و کار کمک می کند؟
1- ارزش بلند مدت
هدف توسعه کسب و کار ایجاد ارزش بلند مدت است. این هدف در مورد ایجاد فرصتهایی برای تداوم آن ارزش در درازمدت است. از آنجایی که CRM از ابزارها و فناوری های مختلفی برای گسترش پایگاه مشتریان و حفظ موارد موجود استفاده می کند، به دنبال افزایش ارزش بلندمدت به یک کسب و کار است.
2- مشتریان
مشتریان افرادی هستند که برای محصولات و خدمات توزیع شده توسط یک کسب و کار پول می پردازند و بدون آنها هیچ کسب و کاری برای توسعه وجود نخواهد داشت. نقش CRM در پیشرفت کسب و کار و هدف CRM تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتریان برای بررسی ترجیحات مشتری و درک رفتار آنها به منظور تعمیق و غنی سازی روابط با آنها است.
3- بازارها
بازارها با جغرافیا، جمعیت شناسی، سبک زندگی و طرز فکر خرید تعریف می شوند. شناسایی فرصت ها برای دستیابی به مشتریان جدید از طریق ورود به بازارهای جدید، یکی از دروازه های مهم توسعه کسب و کار است. نقش CRM در پیشرفت کسب و کار در این زمینه این است که با هدف ذخیره و بازیابی داده های مشتری بر اساس مکان های جغرافیایی، جمعیت شناسی، ترجیحات مشتری و رفتار یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای توسعه کسب و کار است.
فهرست:
CRM چیست؟
5 نقش CRM در پیشرفت کسب و کار
هنگام پیاده سازی CRM در کسب و کار به چه نکاتی باید توجه کرد؟
نقش CRM در توسعه کسب و کار چیست؟
استراتژی CRM
چگونه CRM به توسعه کسب و کار کمک می کند؟
نقش CRM در بازاریابی چیست؟
چطور با CRM کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید؟
عنوان: پاورپوینت چگونه با CRM کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنید
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 32 اسلاید
تصویر پیش نمایش: