پاورپوینت مدیریت تحول در کسب و کار

پاورپوینت مدیریت تحول در کسب و کار

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 31 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 سپتامبر 2024

به روز رسانی در: 26 سپتامبر 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت مدیریت تحول در کسب و کار در 42 اسلاید در پاییز 1403  تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

 

 

بخشی از متن:

مدیریت تحول چیست؟

شايد مهم ترين و مشکل ترين فرايند در هر سازمان ايجاد تحول و تغيير در سازمان باشد چرا که در محيط ‏متغير امروزي سازمان ها بايستي با توجه به تغييرات محيط متحول شده و از خود واکنش نشان دهند در غير ‏اين صورت در ورطه نابودي قرار مي گيرند. با توجه به اهميت تغيير در تحول سازمان به ويژه در زمينه کسب و ‏کار در مقاله حاضر (بررسی ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و کسب وکار‏) تلاش مي شود تا به بررسي تاثير مديريت تحول بر فناوري اطلاعات و کسب وکار پرداخته ‏شود

 

تکنیک‌های تحول در کسب و کار

اگرچه تحول کسب و کار ارتباط زیادی با معرفی فناوری‌های دیجیتال جدید دارد، اما مستلزم انجام کاری بیش از جایگزینی سیستم‌های فعلی با سیستم‌های خودکار است. در واقع برای تحول کسب و کار، به تکنیک‌های مختلفی لازم است که در ۶ دسته‌بندی‌ زیر تعریف می‌شوند:

۱- تحول سازمانی در کسب‌ و کار

 تحول کسب و کار معمولاً با بازطراحی ساختار و عملکردهای مختلف آن شروع می‌شود. انجام این فرآیند توسط مدیریت سازمان اما بیشتر بر کارکنان تمرکز دارد. در این شرایط، تحول سازمانی زمانی محقق می‌شود که کارکنان روحیه حمایتگری داشته باشند و با فرآیندهای کاری جدید، همراه شوند.

 

۲- تحول مدیریت در کسب‌ و کار

 نسل‌های جدید، ساختارهای سلسله مراتبی و روابط درونی در کسب‌ و کار را بازتعریف کرده‌اند. سیستم‌های  غیرمنعطف و واسطه‌های زیاد، مانع از رشد می‌شوند و در این شرایط، پرورش استعدادها دشوار می‌شود. بنابراین تحول در مدیریت کسب وکار می‌تواند به راحتی با تغییراتی که در آینده اتفاق می افتد، سازگار شود.

۳- تحول فرهنگی در کسب‌ و کار

تحول فرهنگی معمولاً یکی از چالش‌برانگیزترین انواع تحول در سازمان‌های باسابقه محسوب می‌شود. زیرا این تغییرُ باید در ذهنیت فردی و جمعی اعضای سازمان صورت بگیرد. اجرای یک فرهنگ سازمانی جدید پس از ایجاد تحول مدیریتی و شکل‌گیری چشم‌انداز می‌تواند اتفاق بیفتد.

 

چطور در تحول کسب و کار موفق شویم؟

1- بدانید چه زمانی باید اقدام کنید

تشخیص نیاز به تغییر و دانستن اینکه چه زمانی باید اقدام کرد، کلیدی است. اغلب، علائم مدت‌ها پس از شروع بیماری ظاهری در شرکت ظاهر می‌شوند  به این معنی که تا زمانی که متوجه می‌شوید در مشکل هستید، احتمالاً عمیق‌تر از آن چیزی هستید که فکر می‌کنید. وقتی این اتفاق می افتد، باید تحول را در اولویت قرار دهید. فهمیدن اینکه چه کاری باید انجام دهید و کجا باید باشید می‌تواند یکی از سخت‌ترین بخش‌های تحول باشد، زیرا به تفکر تجاری خلاقانه و واقعی نیاز دارد، که می‌تواند منبع کمیاب باشد.

 

2- رهبری تحول آفرین

داشتن یک رهبر آماده به عهده گرفتن مسئولیت اجرای تحول یک چیز است، اما هرگز اهمیت داشتن رهبری را دست کم نگیرید که می داند چه ویژگی هایی لازم است، چه چیزی دارند و چگونه شکاف های ممکن را پر کند. بیشتر جنبه های فنی یک تحول، مانند حاکمیت و مشارکت ذینفعان، تا حدی قابل یادگیری است. اما شکاف‌های واقعی در ویژگی‌های رهبری واقعی است – نوعی که می‌تواند قلب‌ها و ذهن‌ها را تقویت کند، انگیزه دهد و به دست آورد. این یک سبک رهبری تحول آفرین را تشکیل می دهد.

 

3- رویکرد یکپارچه به افراد، فرآیندها و سیستم ها

تحول کسب و کار شامل بخش های زیادی است. پیچیدگی فرآیندهای کسب و کار شما به این معنی است که تغییر در یک بخش از سازمان بر سایر حوزه ها تأثیر خواهد گذاشت. به عنوان مثال، تغییر طراحی سازمانی تیم مالی شما می تواند بر تیم منابع انسانی شما تأثیر بگذارد. تغییرات فناوری می تواند بر نحوه تولید داده های مالی، نحوه ارتباط آن با منابع انسانی و نحوه گزارش شما تأثیر بگذارد. برای موفقیت، به یک رویکرد واقعاً یکپارچه نیاز دارید که همه بخش ها را به عنوان یک کل در نظر بگیرد.

 

4- ساختار و منبع

ساختار و منابع زیربنای موفقیت است، بنابراین نام بردن حامی و تیم برنامه ای که مسئولیت این تحول را بر عهده خواهد داشت بسیار مهم است. تحولاتی که شامل گردش کار «افراد» و «سازمان» است، شانس بیشتری برای اجرای موفقیت آمیز دارند. این گردش کار مسئول مدیریت تغییر خواهد بود.

 

 

فهرست:

مدیریت تحول چیست؟

تحول کسب و کار چیست؟

تکنیک‌های تحول در کسب و کار

انواع تحول کسب و کار

چطور در تحول کسب و کار موفق شویم؟

فرهنگ سازماني،  اصل اوليه در تحول سازماني

پنج گامي که روي مديريت تغيير تاثير مي گذارد

 

 

عنوان: پاورپوینت مدیریت تحول در کسب و کار

فرمت: pptx

تعداد صفحات:  42 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

 

 

پاسخ دهید