پاورپوینت ماشین آلات و ابزار آلات کشاورزی

پاورپوینت ماشین آلات و ابزار آلات کشاورزی

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 39 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 ژوئن 2024

به روز رسانی در: 17 ژوئن 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ماشین آلات و ابزار آلات کشاورزی

پاورپوینت ماشین آلات و ابزار آلات کشاورزی در 33 اسلاید و در بهار 1403 تهیه شده که برای دانشجویان کشاورزی و همچنین علاقمندان به علوم کشاورزی مفید است. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت را همراه با فهرست مطالب آن قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده می کنید و با خرید این پاورپوینت می توانید به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید. ضمنا این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد.

بخشی از متن :

ما در این مقاله درمورد چندین نوع ماشین آلات کشاورزی و نحوه استفاده از آن صحبت می‌کنیم. ماشین آلات کشاورزی دقیقا چیست؟ هر نوع ماشین آلاتی که در مزرعه برای کمک به کشاورزی استفاده می‌شود. ماشین آلات کشاورزی یا مزرعه نامیده می‌شود. ماشین آلات کشاورزی تجهیزاتی هستند که در کشاورزی یا سایر اشکال کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تراکتور محبوب‌ترین نوع ماشین آلات کشاورزی است. با مقاله امروز سپیانی همراه باشید تا در مورد انواع ماشین آلات کشاورزی و اهمیت آنها بحث کنیم.

تراکتور

تراکتور قطعه‌ای از تجهیزات استاندارد کشاورزی است. کشاورزانی که برای امرار معاش کشاورزی می‌کنند و کسانی که برای کسب سود کشاورزی می‌کنند. هر دو از تراکتور برای کار استفاده می‌کنند. بطور معمول، این یک وسیله نقلیه چرخدار با چرخ‌های قابل توجه است. در بیشتر موارد، تراکتورها به سایر تجهیزات مزرعه متصل می‌شوند که به جای انجام هر کار مزرعه‌ای به تنهایی، مقداری کار مزرعه را انجام می‌دهند.

هدف اساسی این است که آن ماشین‌ها را به حرکت درآوریم تا بتوانند عملکردهایی را که برای آن طراحی شده‌اند انجام دهند. ماشین‌هایی که نیاز به نیروی محرکه خارجی دارند به تراکتور متصل می‌شوند. می‌توان از آن برای حمل تریلر برای استفاده در کشاورزی استفاده کرد. ماشین‌هایی که نمی‌توانند به تنهایی کار کنند می‌توانند توسط تراکتور کار کنند. بسته به نوع دستگاهی که به آن کوپل می‌شود، در اندازه‌های مختلفی موجود است.

تراکتور یک قطعه حیاتی از ماشین آلات کشاورزی است. از تراکتور می‌توان برای کشیدن یا نصب ماشین آلات کشاورزی استفاده‌کرد. البته اگر تجهیزات مکانیزه باشد، تراکتور ممکن است بعنوان منبع نیرو عمل کند. تراکتور مزرعه برای هل دادن ماشین آلات کشاورزی در هنگام کاشت، سخت کاری، دیسک زدن، خاک ورزی و انجام سایر کارهای مرتبط استفاده‌می‌شود. این دو بشرح زیر است.

فهرست :

آشنایی با ماشین آلات کشاورزی

تراکتور

سمپاش

دستگاه کاشت مزرعه

دستگاه برش و خردکن

دروگر پنبه

دستگاه بذرپاش و کاشت

شخم زن علف هرز چرخ دار

بالکن

کولتیواتور (Cultivator)

گاوآهن

خاک‌ورزی نواری

هارو

بذرکار

کودپاش

مخزن دوغاب

تجهیزات آبیاری

سیستم اسپرینکلر آتش نشانی

آبیاری مرکزی

کمباین

داس

چمن زن

درو

تسمه نقاله

دستگاه برداشت غلات

خرمن کوب

تجهیزات برداشت سبزیجات

ماشین نشاکار زراعی تیداپارس

دستگاه گلدان پرکن

کودریز مالچر

عنوان: پاورپوینت ماشین آلات و ابزار آلات کشاورزی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 33 اسلاید

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید