پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی

پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی

دسته بندی:

قیمت: 22000 تومان

تعداد نمایش: 35 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آگوست 2024

به روز رسانی در: 19 آگوست 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی 

پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی  در 16 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

 

بخشی از متن:

بازار شرکتی

بازار شرکتی بسیار بزرگ است بازار شرکتی دارای حجم عظمیی پول و اقلام مورد معامله است بازارهای شرکتی به گونه ای مشابه بازارهای مصرف هستند

 

ماهیت واحد خریدار

در خریدهای شرکتی تعداد بیشتری از افراد باید تصمیم بگیرند. در خریدهای شرکتی تعداد بیشتری نیروهای متخصص نقش دارند. نوع تصمیمات و فرآیند تصمیم گیری مسئولان خرید شرکت ها از دیدگاه تصمیم گیری با شرایط سخت تری رو به رو هستند. فرآیند خرید شرکت ها بیشتر رسمی است ( تابع مقررات زیادی است)

 

ساختار بازار و تقاضا

معمولاً شرکت هایی که محصولات خود را به شرکت های دیگر می فروشند دارای تعداد کمی خریدار عمده یا بزرگ هستند. در مقایسه با شرکت هایی که محصولات خود را به مصرف کننده نهایی عرضه می کنند. تقاضاهای شرکتی، تقاضای وابسته است

 

 

فهرست:

مقدمه

بازار شرکتی

تفاوت بازارهای شرکتی و بازارهای مصرف

ماهیت واحد خریدار

ساختار بازار و تقاضا

ماهیت واحد خرید

نوع تصمیم و فرآیند تصمیم گیری

رفتار شرکت های خریدار

چهار پرسش مطرح با رفتار شرکت های خریدار

 

 

عنوان: پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 16 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت فصل ششم: بازارهای شرکتی و رفتار خریدار شرکتی / اصول بازاریابی

پاسخ دهید