پاورپوینت عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در 28 اسلاید در پاییز 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.
بخشی از متن:
طرح استقرار سیستم CRM
استقرار مدیریت از آنچه که در استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بیان شدهاست، نشات میگیرد. هنگامی که برای یک سفر برنامهریزی میکنید، انگار که دارید برنامه استقرار مدیریت ارتباط با مشتری را برای سیستم پایه گذاری میکنید. حتما این موضوع در ذهنتان ایجاد میشود
که برای لذت بردن از سفر خود، باید برنامهریزیها به طور دقیق به انجام برسند. استقرار مدیریت هم دقیقا همین شرایط را دارا میباشد و دارای عناصر اصلی میباشد که عبارتند
مناطق امن
منطقه امن همانطور که از اسمش پیداست، نقطهایست که ما میتوانیم با خیال راحت تفکر کنیم و استراتژیهای بهتری را برای مشتریان و کاربران در نظر بگیریم. به نوعی دیگر میتوان اسم آن را نقطه ارزیابی دانست. ارزیابی از این جهت میباشد که میتوان نقطهای را تعیین کرد که سازمان بعد از استقرار کامل یا استقرار مراحلی از مجموعه پروژهها، باید چگونه باشد.
این فرآیند تاثیر مستقیم بر روی پیشرفت مجموعه دارد. وقتی در این نقطه به بررسی دقیق میپردازیم، میتوانیم تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنیم و تدبیری برای آن بیاندیشیم. اگر نیاز به اصلاح و تنظیم مجدد باشد، میتوان در آن نقاط این عمل را انجام داد. همهی این کارها منتج به نشان دادن استقرار مدیریت ارتباط با مشتری بر روی کسب و کار میشود. این نقاط برای ما اهمیت دارند زیرا در نوبه خود یک وضعیت نهایی میباشند که نتیجهگیری سازمان از این تحلیلها در قالب زیر میتوان آن را عنوان کرد:
1- ما میدانیم مشتریان ما چه کسانی هستند و در آینده برای ما چقدر ارزش دارند
مناطق تکامل
مناطق تکامل دقیقا بین دو نقطهای قرار گرفتهاست که به هر دوی آنها معنی میبخشد، شروع و منطقه امن به واسطهی منطقه تکامل ارزش میگیرند. پس به طور کل میتوان گفت که مناطق تکامل در بین فاصله زمانی شروع و مناطق امن قرار میگیرند و در آینده بین دو منطقه امن. در این مرحله که حداقل زمان برای به انجام رسیدن آن، ۶ ماه است؛ پروژههای بسیاری که با یکدیگر ارتباط دارند، اجرا میشوند
فهرست:
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
طرح استقرار سیستم CRM
نقطه شروع
مناطق امن
مناطق تکامل
پروژهها
زمان و سرمایه
عملی کردن استراتژی
مدیر سیستم
تیم استقرار CRM
عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان: پاورپوینت عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 28 اسلاید
تصویر پیش نمایش: