پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن

پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 14 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 جولای 2024

به روز رسانی در: 21 جولای 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن

پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن در 30 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که افرادی که تمایل دارند رفتار کودکان را بهتر بشناسند از آن استفاده کنند این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

بخشی از متن:

قولنج نوزادی یا کولیک

قولنج توضیح قدیمی و معمول علم پزشکی برای دلدرد و سایر علائم نوزاد تحریک‌پذیر است. اما قولنج در واقع اصطلاح مورد استفاده برای توصیف گریه غیرقابل کنترل در یک نوزاد سالم است. اگر کودک شما کمتر از پنج ماه دارد و بیش از حد و به شکل غیرقابل کنترلی برای بیش از سه ساعت متوالی در حداقل سه روز از هفته به مدت حداقل سه هفته گریه می‌کند و هیچ توضیح پزشکی برای پریشانی او وجود ندارد،

علل شایع دل درد نوزادان

درواقع سیستم گوارش نوزادان هنوز به غذای مایع و جامد عادت ندارد و این میتواند باعث تجمع گاز، اسهال، استفراغ، رفلاکس و یبوست برای آنها شود

1- نفخ یا تجمع گاز در شکم نوزاد

نوزادان که با شیرخشک یا شیرمادر تغذیه میشوند هر دو احتمال دچار تجمع گاز در شکم هستند. این دلپیچه ها بیشتر در نوزادان و شیرخواران تا چهارماهگی شایع است زیرا دستگاه گوارش آنها همچنان در حال تکامل است. پس در چند ماه اول شایعترین علت دلپیچه و دل درد با تجمع گاز مرتبط است.

2- شیردهی نا مناسب

توصیه ما به همه مادرها آموزش شیردهی صحیح است زیرا به رشد و سلامت نوزاد بیشترین کمک را میکند. شیردهی حتی با شیشه اصول خاص خود را دارد…….

علائم نفخ شکم نوزاد

تقریبا تمام نوزدان در اوایل تولد گاهی دچار نفخ می‌شوند که اغلب با دل پیچه خود را نشان می‌دهد، اما علائم زیر نیز ممکن است در اثر نفخ طولانی مدت به وجود بیایند:

1- نوزاد روزی یک ساعت یا بیشتر گریه می‌کند و عصبانی است، این مورد می‌تواند نشانه‌ای از یک نفخ طبیعی باشد که به علت سیستم گوارشی کوچک و توسعه نیافته نوزاد رخ می‌دهد، اما اگر این اتفاق هر روز تکرار شد، باید با پزشک مشورت شود.

2- نوزاد به خوبی شیر نمی‌خورد یا نمی‌خوابد. مشکلات خواب یا خوردن، می‌تواند به علل متفاوتی رخ دهد که نفخ شکم یکی از آن‌ها است.

علت نفخ در نوزادان چیست؟

مشکلات نفخ شکم نوزاد معمولاً بلافاصله یا زمانی که نوزادان فقط چند هفته دارند، شروع می‌شود. خوشبختانه، بیشتر نوزادان در سن ۴ تا ۶ ماهگی بهبود می‌یابند. با این وجود، معمولا نفخ معده نوزاد به علل زیر رخ می‌دهد:

1- بلعیدن هوا هنگام شیر دادن یا گریه کردن، که در میان نوزادان بسیار رایج و طبیعی است.

و…..

فهرست:

قولنج نوزادی یا کولیک

علل شایع دل درد نوزادان

از کجا بفهمیم نوزاد دل درد دارد؟

علائم نفخ شکم نوزاد

علت نفخ در نوزادان چیست؟

تشخیص بین نفخ کودک و قولنج

غذاهای نفخ‌آور چه مدت در شیر مادر باقی می‌مانند؟

تاثیر تغذیه بر نفخ نوزاد

روش تشخیص نفخ در کودک چیست؟

تا چه زمان نفخ نوزادان ادامه دارد؟

راه‌های پیشگیری از نفخ نوزاد چیست؟

روش‌های خانگی و ساده‌ برای درمان نفخ شکم نوزاد

درمان نفخ شکم کودک با داروی گیاهی

عنوان: پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 30 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت دل درد و نفخ نوزاد و علت آن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید