پاورپوینت تبلیغات پیامکی چیست
پاورپوینت تبلیغات پیامکی چیست شامل 40 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
همانطور که از اسمش مشخص است تبلیغ پیامکی یعنی در قالب پیامک یا SMS محصول، شرکت یا برند خودتان را به افراد معرفی کنید.
بهطور خلاصه بازاریابی پیامکی یعنی جذب و نگهداشتن مشتریها از طریق پیامک!
کسب و کارها همیشه به دنبال راهی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و بالقوه خود هستند؛ روشی که از نتایج خوب آن مطمئن باشند و به سادگی بتوانند آن را مدیریت کنند. چه روشی بهتر و در دسترستر از تبلیغات پیامکی وقتی که همه در طول شبانه روز گوشی موبایل از دستشان نمیافتد و هر لحظه همراهشان است؟
بر اساس تحقیقات انجامشده در دنیا حدود 93% از بزرگسالان از یک دستگاه تلفن همراه استفاده میکنند و 72% از آنها نیز به گوشیهای هوشمند دسترسی دارند. بهطور میانگین مردم 2 ساعت و 51 دقیقه از وقت روزانه خود را در موبایلشان میگذارنند. این میانگین وقت گذراندندن در گوشی موبایل است در حالی که بعضی از ما هر چند دقیقه گوشی خود را چک میکنیم تا خدای نکرده نوتیفیکیشن جدیدی نیامده باشد و ما ندیده باشیم 🙂
حالا بنطرتان پیامکها از دید افراد پنهان میمانند؟
تا اینجا همهچیز خوب پیش میرود تا…
عدهای از کسب و کارها که نمیدانند چطور از این روش استفاده کنند به علت هزینه پایین کاربران تلفن همراه را زیر تبلیغات پیامکی خود بمباران میکنند.
همین ارسالهای بیربط و بی اجازه باعث شد تا مخاطبان ایرانی نسبت به تبلیغات پیامکی واکنش منفی داشته باشند و به محض مشاهده یک پیامک تبلیغاتی در اینباکس موبایل خود به سرعت آن را حذف کنند. همچنین، بسیاری از کاربران به دلیل همین موضوع از اپراتور تلفن همراه خود خواستند که شماره آنها را در لیست سیاه پیامکهای تبلیغاتی قرار دهد تا دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند.
البته اشتباه نکنید، زمانی که میگوییم بازاریابی پیامکی مانند سابق داغ نیست منظور ما این است که اگر برای تبلیغات پیامکی خود استراتژی درست نداشته باشید، به این نتیجهگیری اشتباه میرسید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا هنوز باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید.
تبلیغات پیامکی کنید ولی نه به هر قیمتی!
زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسبوکارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد میآمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال میکردند.
در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هم هزینه کمتری دارد و هم برای کسب و کارهای محلی خیلی خوب جواب میدهد. مثلاً تبلیغات محیطی اگرچه میتواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند اما معایبی مثل هزینه بسیار بالا و محدودیت در پوشش منطقه جغرافیایی را به همراه دارد. علاوه بر این شما نمیتوانید مخاطبان خود را انتخاب کنید؛ بنابراین چندان نمیتوانید بر اساس رفتار آنها شیوه تبلیغاتی خود را کنترل کرده و معایب آن را برطرف کنید.
از همه مهمتر خیلی از کسب و کارهای کوچک محلی نمیتوانند همچین هزینه سنگینی را بپردازند و اصلاً بدردشان هم نمیخورد.
بعضیها تبلیغات پیامکی را با ایمیل مارکتینگ مقایسه میکنند. در حالی که تبلیغات ایمیلی به ساخت قالب، طراحی گرافیکی و تنظیمات زیادی نیاز دارد، اما تبلیغات پیامکی به راحتی در قالب 160 کاراکتر (70 کاراکتر فارسی) ساخته و ارسال میشود. از طرف دیگر در تبلیغات ایمیلی خبری از ارسال تبلیغ بر اساس، سن، جنسیت، نام و علایق مشتری نیست؛ مثلاً خیلی از آقایان تاکنون تبلیغات محصولات آرایشی را از طریق ایمیل خود دریافت کردهاند.
گفتههای بالا تماماً دلایل موثقی برای استفاده از تبلیغات پیامکی به شمار میآید. اما یک نکته مهم اینجا وجود دارد، نکتهای که ممکن است کل بازاریابی پیامکی شما را از ریشه نابود کند.
مخاطبان شما باید خودشان بخواهند که چنین پیامکهایی را دریافت کنند، در غیر این صورت ارسال پیامهای تبلیغاتی نه تنها تأثیر منفی بر روی برند تجاری شما دارد، بلکه هزینهای اضافی را به شما متحمل میکند.
در کل جهان اولویت ارسال تبلیغات پیامکی، رضایت مخاطبان در دریافت چنین تبلیغاتی است.
ولی متاسفانه در کشور ما بیشتر کسب و کارها به رضایت مخاطبان توجه نمیکنند و تنها قصدشان از تبلیغات پیامکی معرفی و تبلیغ کسب و کارشان است. این در حالی است که تبلیغات پیامکی زمانی بیشترین اثرگذاری را خواهند داشت که شما به مرور خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهید. مطمئناً فردی که به خواستهی خود در خبرنامه پیامکی شما ثبت نام میکند، فردی است که مشتاق استفاده از خدمات و محصولات شماست و اگر از نحوه مشتری مداری شما رضایت داشته باشد، بدون معطلی برند تجاری شما را به دیگران معرفی میکند.
احتمالاً شما هم جمله معروف هدف، وسیله را توجیه نمیکند را شنیدهاید. این جمله در قبال تبلیغات پیامکی کاملاً صدق میکند. این که هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش است، دلیل نمیشود به هر قیمتی به سمت خواسته خود حرکت کنید.
و …
فهرست مطالب
مقدمه
تبلیغات پیامکی کنید ولی نه به هر قیمتی!
بالاخره تبلیغات پیامکی خوب است یا نه؟
10 مزیت مهم تبلیغات پیامکی را بشناسید
نکاتی مهم برای موفقیت تبلیغات انبوه پیامکی
نتیجهگیری
عنوان : تبلیغات پیامکی چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 40
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت