پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟

پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 6 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2024

به روز رسانی در: 11 سپتامبر 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟

پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟ در 37 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

بخشی از متن:

اصول مدیریت کسب و کار چیست ؟

اگر شما مدیر یک کسب و کار جدید می باشید و یا مدیری هستید که مایلید در کارتان پیشرفت کنید، حتما باید از اصول مدیریت کسب و کار اطلاع داشته باشید و آن ها را در کار خود پیاده سازی کنید.

1- استخدام کارمند حرفه ای

استخدام از میان دوستان و آشنایان، چندان حرفه ای نمی باشد. از اصول مدیریت کسب و کار، استخدام کارمند حرفه ای است. یک مدیر موفق سعی می کند

دانش و تجربه کارمندان را بررسی کند و سپس مطابق با آن، آن ها را در جایگاه درست قرار دهد تا برای سازمان بازدهی داشته باشند. در صورتی که بخواهید فردی را که صلاحیت علمی و اخلاقی ندارد را استخدام کنید، مطمئنا با شکست مواجه خواهید شد و نمی توانید به اهداف سازمان نزدیک شوید.

2- ارزیابی عملکرد کسب و کار

از دیگر اصول مدیریت کسب و کار، ارزیابی عملکرد سازمان است. در حقیقت اینگونه می توانید متوجه شوید که عملکردی که داشته اید تا چه اندازه به موفقیت یک سازمان کمک کرده است و همینطور برای پیشبرد اهداف، باید چه مواردی تغییر کند.

اهمیت مدیریت کسب و کارهای کوچک

بسیاری از کسب و کارها پس از مدت زمان کوتاهی با شکست رو به رو می شوند. هر کسی قادر به راه اندازی یک کسب و کار است، اما در این میان تنها برخی از افراد موفق می شوند. از اصلی ترین دلایل شکست کسب و کارهای کوچک، چالش حقوقی، مشکلات مالی، بازاریابی نامناسب، فرسودگی شغلی و … است. این موضوع نشان دهنده اهمیت مدیریت کسب و کارهای کوچک می باشد.

در حقیقت با مدیریت خوب به خصوص در مشاغل کوچک، می توان موفقیت را تجربه کرد. مدیران مشاغل کوچک باید از ذهن بازی برخوردار باشند و از فناوری های جدید نیز برای هدایت و افزایش کارایی نیروی انسانی بهره ببرند.

انواع مدیریت کسب و کار

1- مدیریت مالی

مدیریت مالی فرآیندی است که به برنامه‌ریزی و کنترل دقیق منابع مالی یک سازمان می‌پردازد. این عملیات شامل برنامه‌ریزی، تحلیل و اتخاذ تصمیمات مالی است که به اهداف و استراتژی‌های سازمان کمک می‌کند. مدیریت مالی شامل مسائلی مانند مدیریت درآمدها و هزینه‌ها، تأمین منابع مالی، تخصیص بودجه و ارزیابی عملکرد مالی می‌شود. مدیریت مالی به‌دنبال ایجاد تعادل بین سود و ریسک برای اطمینان از سود برای کسب‌وکار است.

در مدیریت مالی نیاز است مدیران کسب‌وکار برنامه‌ریزی، هدایت و هماهنگی را با جنبه‌های مالی مانند سرمایه‌گذاری، بانکداری، بیمه و جنبه‌های مالی دیگر کسب‌وکار انجام دهند.

۲- مدیریت منابع انسانی (HR)

مدیریت منابع انسانی (HR) بخشی از مدیریت کسب‌وکار است که فرآیندهای متنوعی از جمله جذب و انتخاب نیروهای انسانی، آموزش و توسعه مهارت‌ها، ارزیابی عملکرد، مدیریت پاداش و ترقی و مدیریت روابط کاری را در برمی‌گیرد. این مسئولیت تنها به بخش HR محدود نیست.

مدیران هر بخش برای این موارد مسئولیت دارند؛ زیرا تأثیر بزرگی بر رشد آینده سازمان دارد.

این نوع مدیریت براساس فهم عمیق از نیازها و توانمندی‌های نیروی انسانی، استراتژی‌های مدیریتی را ایجاد و پیاده‌سازی می‌کند تا به تحقق اهداف کسب‌وکار کمک کند.

و……

فهرست:

اصول مدیریت کسب و کار چیست ؟

مدیریت کسب و کار

اهمیت مدیریت کسب و کارهای کوچک

انواع مدیریت کسب و کار

مزایای مدیریت موثر کسب‌وکار

عنوان: پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 37 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت اصول مدیریت کسب و کار چه چیزی است؟

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید