پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت

پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 47 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 دسامبر 2024

به روز رسانی در: 10 دسامبر 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت

پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت در 28 اسلاید در پاییز 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

بخشی از متن:

انواع فرم

فرم‌ها را می‌توان برحسب قلمرو استفاده از آن‌ها و هم چنین بر مبنای کار و وظیفه‌ای که انجام می‌دهند، طبقه بندی کرد:

الف) طبقه بندی بر حسب قلمرو استفاده

1- فرم‌های داخلی که در بخش کوچکی از سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مثل فرم کارآموزی که در واحد آموزش، به کار می‌رود.

2- فرم‌های استاندارد که در کلیه بخش‌های سازمانی مورد استفاده اند؛ مثل برگ مرخصی و یا لیست حقوق

ب) طبقه بندی بر حسب کار و وظیفه فرم

1- فرم‌های پرسنلی؛ مثل حکم استخدام

مراحل بررسی و کنترل فرم 

منظور از بررسی و کنترل فرم، طراحی و اصلاح و بهبود فـرم هـای مـورد نیـاز  سـازمان است. برای نیل به این هدف، فرم‌های موجود سازمان در فواصل زمانی مناسب بررسـی می‌شوند، فرم‌های غیرضروری حذف و فرم‌های مورد نیاز با حداکثر بـازدهی و حـداقل هزینه، تهیه و به جریان انداخته می‌شوند.

برای بررسی فرم‌های سازمانی و ایجاد بهبودی در آنها،طی مراحل زیر ضروری است:

مرحله اول: بررسی فرم‌های موجود

در این مرحله، آنالیست، نمونه‌ای از فرم‌های موجود سازمانی را جمـع آوری مـی کنـد و با دقت در شکل ظاهری آن‌ها، موارد مندرج در فرم و ترتیب قرار گرفتن آن‌هـا، نحـو ه تخصیص جا برای هر یک از موارد، نوع کاغذ، چاپ، رنگ و سایر ویژگـی هـای فـرم،  سعی می‌کند آن چه را که هست، دقیقاً مورد شناسایی قرار دهد.

مرحله دوم: تجزیه و تحلیل فرم‌های موجود

در این مرحله، آنالیست، بـا تجزیـه و تحلیـل اطلاعـات موجـود بـه بررسـی نقـایص، کاستی‌ها، و ایرادات و نارسایی‌های موجود می‌پردازد. چنانچه تجزیه و تحلیل به خوبی انجام شود، می‌تواند به حذف فرم‌های زائد و غیر ضـروری، ترکیـب فـرم هـای مشـابه، کاهش در هزینه تهیه و تکثیر فرم‌ها و استفاده مناسب از وقـت و انـرژی صـرف شـده، بیانجامد.

فهرست:

مقدمه

تعریف فرم

انواع فرم

هدف از بررسی و کنترل فرم

مراحل بررسی و کنترل فرم

خلاصه

عنوان: پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 28 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت بررسی و کنترل فرم‌ها در مدیریت

پاسخ دهید