پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM) در 50 اسلاید در پاییز 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید
بخشی از متن:
E-CRM چیست ؟
مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (ECRM) یک سامانه فروش، بازاریابی و ارائه خدمات آنلاین جهت شناسایی، جذب و نگهداشت مشتریان شرکت است. به شکلی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که با استفاده از فناوری اطلاعات شکل گیرد، ECRM میگویند. در واقع ECRM یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری است که به کمک فناوری اطلاعات منابع، سیاستهای تجاری و استراتژی شرکت را مدیریت میکند. طبیعتا اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بیش از نوع سنتی خود است.
با توجه به اهمیت مشتری به عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تأکید ECRM به این عنصر، دلایل متعددی را میتوان به عنوان ضرورتهای استفاده از ECRM در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیتهای هر سازمان) مطرح کرد. مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان یکی از چالش برانگیزترین رهیافتهای مدیریتی میباشد. این چالش از آن جهت است
مهمترین مزایای نرم افزار E-CRM
نرم افزار E-CRM یک سیستم جامع برای مدیریت ارتباط با مشتری از تمام کانالهای الکترونیکی است. نیازی به توضیح نیست که حفظ ارتباط با مشتری در دنیای آنلاین امروز اهمیت دارد اما شاید ندانید که این حفظ ارتباط در نهایت چه تاثیری روی کسبوکار شما دارد و لزوم استفاده از E CRM چیست؟ در ادامه به چند مورد از مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری برای کسبوکار اشاره میکنیم.
1- دسترسی به مخاطبان هدف
در پاسخ به این سوال که مهمترین مزیت E CRM چیست میتوان به هدفگیری مخاطبی که دقیقا به خدمات شما نیاز دارد، اشاره کرد. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی این امکان را برای شما فراهم میکند تا به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین میتوانید خدمات یا محصولاتی باکیفیت ارائه کنید که نیازها و خواستههای آنها را برآورده کند. توجه داشته باشید که هر نوع مخاطبی برای شما سودآور نیست. هرچه بیشتر بتوانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، کسبوکار شما موفقیت بیشتری خواهد داشت.
2- افزایش حجم فروش
هنگامی که یک سیستم E-CRM موثر برای کسبوکار خود طراحی کنید، افزایش حجم فروش برای شما آسان خواهد بود. زمانی که مخاطبان در مورد خدمات یا محصولات شما مطلع شوند، بلافاصله از وبسایت شما بازدید میکنند تا محصول مورد نظر را بخرند
کاربرد e-crm چیست؟
اگر برای شروع کار یا انتخاب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب هستید، قطعا نیاز دارید تا اطلاعاتی به دست آورید که به شما بگوید کاربرد E CRM چیست؟ قبل از هر انتخابی باید بدانید که این سیستم چه ابزارهایی در اختیار شما میگذارد و چطور میتوانید از آن برای رشد کسبوکار خود استفاده کنید. در ادامه به چند مورد از کاربردهای e-crm اشاره میکنیم.
1- ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
ابزارهای اتوماسیون بازاریابی یکی از مهمترین اجزای eCRM هستند؛ زیرا به کسبوکارها این امکان را میدهند تا مشتریان خاص خود را با پیامهای سفارشی از طریق ایمیل، مکالمات تلفنی و چت زنده هدف قرار دهند. با استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، کسبوکارها میتوانند روابط خود را با مشتری بهبود بخشند، آگاهی از برند را افزایش دهند و فروش خود را بیشتر کنند.
2- مدیریت کمپین
در چشمانداز کسبوکار رقابتی امروز، داشتن یک استراتژی سازمانیافته برای مدیریت کمپین، ضروری است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یک راهحل جامع برای مدیریت تمام جنبههای کمپینهای بازاریابی ارائه میدهد؛ از برنامهریزی و اجرا گرفته تا ردیابی و تجزیه و تحلیل دادهها. با eCRM، میتوانید بهسرعت و بهراحتی نتایج را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که کمپینهای شما بازده مثبت دارند.
3- خدمات مشتری و پشتیبانی
ابزارهای ECRM به گونهای طراحی شدهاند که با ارائهی خدمات و پشتیبانی مشتریان که به صورت شبانهروزی در دسترس است، مزیت رقابتی به کسبوکارها بدهند. در دسترس ماندن برای مشتریان، به کسبوکارها کمک میکند که تعامل بیشتری داشته باشند
فهرست:
E-CRM چیست ؟
تاریخچه ECRM
مهمترین مزایای نرم افزار E-CRM
کاربرد e-crm چیست؟
تعریف مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری
مقایسه CRM و ECRM
اهمیت و منافع مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان
مطالعه موردی
نقاط کانونی قبل از اجرا ECRM
خلاصه و جمعبندی
عنوان: پاورپوینت مدیریت الکترونیکی روابط با مشتریان (e-CRM)
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 50 اسلاید
تصویر پیش نمایش: