پاورپوینت مدیریت تبلیغات برند: مطالعه موردی ظهور و افول یک برند
پاورپوینت مدیریت تبلیغات برند: مطالعه موردی ظهور و افول یک برند در 30 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید
بخشی از متن:
برند
طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک یا برند (Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است. برند مجموعه گرههای ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیتهایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نمودهاست. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانهها با برند یا مزایا و فواید یک برند است.
ماهیت اجتماعی برند
در فارسی واژه مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی بهکار میرود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آنهایی هستند که افراد نسبت به آنها حس مالکیت دارند و برای مثال میگویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است». برندهای برتر میتوانند هیجان و عواطف مصرفکنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نامها اعتماد داشته
برندینگ
برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری است چه بزرگ یا کوچک ، چه عمده فروشی یا خرده فروشی. یک استراتژی موثر در برندینگ میتواند اثر شایانی در سود دهی بیزینس شما داشته باشد. اما اینجا این سوال مطرح می شود که واقعا منظور از برندینگ چیست؟ و اینکه چطور می تواند بیزینس کوچک شما را رونق بخشد؟ به زبان ساده می توان گفت که برند شما نشان دهنده قول و قرار شما با مشتریانتان است. برند به مشتریان اعلام می کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید
استراتژی های برندینگ
استراتژی برند شما عنوان می کند که شما می خواهید چگونه، چه چیز، کجا، چه موقع و با چه کسی ارتباط برقرار کنید و پیغام برند خود را منتقل نمایید. اینکه شما کجا تبلیغات کنید هم یکی از استراتژی های برند شماست. کانالهای توزیع شما نیز جزئی از استراتژی های برند شماست. و آنچه که شما به صورت بصری و نوشتاری در معرض عموم میگذارید نیز جزئی از استراتژی برند شماست. استراتژی برندینگ مستمر منجر به افزایش اعتبار برند شما می شود. به این معنا که این موضوع به محصولات و خدمات شما نیز ارزش و اعتبار می دهد
فهرست:
برند
ماهیت اجتماعی برند
برند از نظر مصرف کننده
صفات یک برند نیرومند
برندینگ
استراتژی های برندینگ
ارزشمندترین برندها
مدیریت برند
اجزای مدیریت برند
آیا برندها همیشگی اند؟
عوامل محیطی داخلی و خارجی
عنوان: پاورپوینت مدیریت تبلیغات برند: مطالعه موردی ظهور و افول یک برند
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 30 اسلاید
تصویر پیش نمایش: