پاورپوینت بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند مطالعه موردی چندین برند برتر در جهان

پاورپوینت بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند مطالعه موردی چندین برند برتر در جهان

دسته بندی:

قیمت: 24900 تومان

تعداد نمایش: 37 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آگوست 2024

به روز رسانی در: 21 آگوست 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

پاورپوینت بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند مطالعه موردی چندین برند برتر در جهان در 23 اسلاید در تابستان 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته مدیریت مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید

 

بخشی از متن:

برند

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک یا برند (Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است

 

ماهیت اجتماعی برند

در فارسی واژه مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرتمند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است». برند‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند

 

مزیت و اهمیت برندسازی

ویژگی یک برند خوب این است که قدرت و عظمت یک کسب و کار را به مخاطبان می رساند. مردم این طور در ذهن دارند که وضتی شرکتی یک برند خاص برای خودش انتخاب می کند شرکت بزرگ و قدرتمندی است و به همین علت اگر یک برند خوب و تاثیرگذار داشته باشد

می توانید شرکت خود را نیرومند تر از آنچه که هست معرفی کنید. باید گفت که خلق یک لوگو بیش از وجود یک نوشته تاثیرگذار خواهد بود. یک تصویر به یادماندهی و منحصر به فرد که حروفی نیز در آن گنجانده شده باشد

 

برندینگ

برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری است چه بزرگ یا کوچک ، چه عمده فروشی یا خرده فروشی. یک استراتژی موثر در برندینگ میتواند اثر شایانی در سود دهی بیزینس شما داشته باشد. اما اینجا این سوال مطرح می شود که واقعا منظور از برندینگ چیست؟

و اینکه چطور می تواند بیزینس کوچک شما را رونق بخشد؟ به زبان ساده می توان گفت که برند شما نشان دهنده قول و قرار شما با مشتریانتان است. برند به مشتریان اعلام می کند که شما چه نوع خدمات و محصولاتی را ارائه می کنید

 

فهرست:

برند

سه کارکرد اساسی برند

ماهیت اجتماعی برند

ابعاد هویت برند

مزیت و اهمیت برندسازی

برندینگ

اصول برندینگ

اجزای مدیریت برند

اشتباهاتی که برند را برنده نمی کند؟

تبلغیات و انواع آن

 

عنوان: پاورپوینت بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند مطالعه موردی چندین برند برتر در جهان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 23 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

 

پاسخ دهید