پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 27 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 ژانویه 2024

به روز رسانی در: 21 ژانویه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی در 39 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

مدیریت رفتار سازمانی چیست؟

وقتی تئوری رفتار سازمانی به طور خاص به روش هایی که مدیریت می تواند یک سازمان را کنترل کند، هدایت می شود، گاهی اوقات به عنوان مدیریت رفتار سازمانی یا OBM شناخته می شود. مدیریت رفتار سازمانی شاخه‌ای از تحلیل رفتاری کاربردی است که هدف آن شکل‌دهی رفتار محیط کار برای دستیابی به اهداف مهمتر مانند یک محل کار ایمن‌تر یا بهره‌وری بیشتر است.

اهداف OBM تغییرات خاص هستند و تمرکز بر این است که چه عوامل محیطی بر رفتارهای مشکل ساز تأثیر می گذارد و چگونه می توان آنها را به روش های مشخص تغییر داد. به‌عنوان بخشی از مدیریت رفتار سازمانی، مدیران ارزیابی می‌کنند که عملکرد افراد در موقعیت‌های خود چگونه است، افراد چگونه در تیم‌های خود کار می‌کنند، تیم‌ها چگونه کار می‌کنند و چگونه همه این بخش‌ها برای درک اثربخشی شرکت به‌عنوان یک کل با هم هماهنگ می‌شوند.

رفتار سازمانی دارای سه سطح فردی، گروهی و سازمانی است:

1- سطح فردی

ابزار اصلی تجزیه و تحلیل در سطح فردی، دانش روانشناسی است. افراد شاغل در سازمان‌ها، بلوک‌های سازنده برای تشکیل گروه هستند. آنها در طبیعت بسیار متفاوت هستند. در واقع، سازمان‌ها انجمن هدفمند افراد هستند. تجزیه و تحلیل در سطح فردی شامل ویژگی‌ها و رفتارهای کارکنان و همچنین فرآیندهای فکری است که به آنها نسبت داده می‌شود.

2- سطح گروهی (تیم)

ابزار اصلی تجزیه و تحلیل در سطح گروهی، دانش‌های جامعه شناسی، روانشناسی اجتماعی و انسان شناسی هستند. بیشتر افراد در یک گروه/تیم کار می‌کنند. گروه به عنوان 2 یا چند فرد در تعامل و وابسته به یکدیگر تعریف می‌شود که برای دستیابی به اهداف خاصی گرد هم آمده اند.

فهرست:

مدیریت رفتار سازمانی چیست؟

چرا در سه سطح رفتار افراد را مطالعه می کنیم؟

وظایف مدیریت

وظایف مدیر از دیدگاه مینتزبرگ

سطوح مدیریت

کارایی و اثربخشی و بهره وری چیست؟

تفاوت دو واژه Manager وAdministrator چیست؟

مدیر کیست؟

فعالیت هایی که یک مدیر انجام می دهد چیست؟

تفاوت میان مدیریت و رهبری چیست؟

سازمان

فعالیت های مدیریتی موفق در مقایسه با اثربخش

رفتار سازمانی

انواع تصمیم گیری

تکمیل کردن درک شهودی با تحقیق سیستماتیک

در رفتار سازمانی از چه علومی استفاده کرده ایم؟

فرق مردم شناسی و جامعه شناسی چیست؟

در مردم شناسی چه مباحثی است؟

در سطح گروه چه مباحثی مورد بررسی و تجزیخ و تحلیل قرار می گیرد؟

در سطح سازمان چه مباحثی مورد بررسی و تجزیخ و تحلیل قرار می گیرد؟

تفاوت علوم انسانی و علوم تجربی در چیست؟

نظریات اقتضایی

چالش ها و فرصت ها برای رفتار سازمانی چیست؟

فرصتهای موجود چیست؟

عوامل اصلی تنوع چیست؟

عواملی که باعث تفاوت می شوند چیست؟

بهبود کیفیت و بهره وری

مدل رفتار سازمانی

عنوان: پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 39 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید