پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 24 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2024

به روز رسانی در: 14 ژانویه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

پاورپوینت کشاورزی ارگانیک در 41 اسلاید و در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان کشاورزی و همچنین علاقمندان به علوم کشاورزی مفید است. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت را همراه با فهرست مطالب آن قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده می کنید و با خرید این پاورپوینت می توانید به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید. ضمنا این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد.

بخشی ازمتن :

هیچ تعریف پذیرفته شده جهانی برای کشاورزی ارگانیک وجود ندارد، اما بیشتر سازمان‌های کشاورزی بزرگ آن را سیستم تولید خاصی در نظر می‌گیرند که هدفش پرهیز از استفاده از سموم دفع آفات، کودها، تنظیم کننده‌های رشد و مواد افزودنی خوراک دام مضر و مصنوعی است. به عنوان مثال، راهنمای وزارت کشاورزی ایالات متحده بیان می‌کند که کشاورزان از روش‌های کشاورزی استفاده می‌کنند که از محیط زیست محافظت می‌کنند و از کشاورزی مصنوعی و مواد کشاورزی مصنوعی اجتناب می‌کنند.

مفاهیم واصول کشاورزی ارگانیک 

مصرف فراوان انواع سموم وکودهای شیمیایی چه ازلحاظ تبعات زیست محیطی ازقبیل آلودگی آب های زیر ‏زمینی وبرهم زدن تعادل زیستی ،روز به روز مورد تردید جدی قرار می گیرد . طرح مسائل جدیدی همچون ‏گیاهان تغییر یافته ژنتیکی نیز به این موارد اضافه شده است.

امروزه افزایش آگاهی مصرف کنندگان به مسائل ‏فوق وافزایش گزارشات منتشره در خصوص تاثیرات سوء مواد فوق برسلامتی مصرف کنندگان وایجاد بیماریهای ‏حاد ومزمن ،اشتیاق مصرف کنندگان را به محصولات تولید شده در شرایط طبیعی وحتی الامکان بدون استفاده از ‏انواع سموم وکودهای شیمیایی افزایش داده است.

در ابتدا بازار چنین محصولاتی با عناوین متفاوتی که نشان از ‏منشأ طبیعی نهاده های مصرف شده و آگاهی ها بود، رشد قابل توجهی را تجربه نمود، به حدی که برنامه ریزان ‏در جوامع صنعتی به منظور جلوگیری از تقلب ،استاندارهایی را برای تولید،عرضه وبرچسب زنی محصولات ‏ارگانیک تدوین وارائه نموده اند.

براساس این استانداردها ،در هر کشوری با نظارت دولت نهادی غیر دولتی ‏نظارت براجرای استاندارد ها در واحد تولید کننده محصولات ارگانیک را، برعهده می گیرد والبته مسئولیت ‏نظارت کلی بر عهده دولت باقی می ماند .البته نظارت از سوی سازمان های بین المللی نیز پیش بینی گردیده است‏‎.‎

فهرست:

کشاورزی ارگانیک چیست؟

مفاهیم واصول کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک چگونه کار می‌کند

مزایا و چالش‌های کشاورزی ارگانیک

شادابی خاک را تقویت می‌کند و از فرسایش جلوگیری می‌کند

تغییرات آب و هوایی را کاهش می‌دهد

تنوع زیستی را بیشتر می‌کند

استفاده از محصولات تراریخته GMO را محدود می‌کند

هزینه‌های اجرای بالا

متمرکز بر آموزش

درآمد نامشخص

بازار یابی

استانداردها و گواهی زیستی

آسیب پذیری در برابر خسارت‌های عمده

کشاورزی ارگانیک و کشاورزی پایدار

تعاریف کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک در کشورهای در حال توسعه

فواید کشاورزی ارگانیک

چگونگی حفظ آب درون خاک در کشاورزی ارگانیک‏

مدیریت خاک‌ورزی در کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک، راه نجات بشر

عنوان: پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

فرمت: pptx

تعداد صفحات:  41 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید