پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 46 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

این فایل شامل تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو در قالب پاورپوینت و دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

36 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

نمونه اول

پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت

گروه طراحی

مساحت هتل عدالت

موقعیت

معرفی پروژه هتل عدالت

پلان

نما هتل عدالت

مقطع

و…

مختصری از متن:

این هتل کوچک در CBD جدید بانکوک در کنار دیوان عدالت قرار دارد. با محدودیت قوانین و مقررات شهرسازی، اندازه و شکل ساختمان به شکلی بسیار ساده با حداکثر مساحت تا حد امکان هدایت می شود. برای خدمت به گروه هدف اصلی که وکیل، شاکی، متهم یا کسانی که در صبح زود در دادگاه فعالیت دارند، نمای ساختمان به عنوان نقاشی طلوع خورشید در مقیاس بزرگ شهری با استفاده از الگوی گرادیان پنجره هتل برای برقراری ارتباط طراحی شده است.

و افرادی که از آنجا عبور می کنند و همچنین مهمانان هتل را تشویق کنید. رنگ ساختمان به رنگ سفید با رنگ شیشه طلایی رنگ آمیزی شده است تا طلوع خورشید را از شرق در صبح منعکس کند، در حالی که نور از داخل ساختمان در شب می درخشد.

نمونه دوم

پاورپوینت تحلیل معماری هتل ایکارو

گروه طراحی

مساحت هتل ایکارو

موقعیت

معرفی پروژه هتل ایکارو

پلان

نما هتل ایکارو

مقطع

و…

مختصری از متن:

این هتل در دامنه‌های کوه‌های دولومیت و در میان شبکه‌ای از پیست‌های اسکی و مسیرهای پیاده‌روی، هتل Icaro را به‌عنوان یک حجم استریومتریک از چوب بازسازی کرده است که بی‌سروصدا قطعه جدیدی را به میراث ساخته شده اضافه می‌کند.

این هتل که در فلات Alpe di Siusi (Seiser Alm) در ارتفاع 1.900 متری از سطح دریا قرار دارد و در منطقه دولومیت تیرول جنوبی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، خاستگاه فاین هتل به یک اقامتگاه کوهستانی ساده در دهه 1930 برمی گردد.

آنجلیکا ساتلر، نوه بنیانگذار لژ اصلی ایکارو، به MoDusArchitects دستور داد تا ساختار را بازسازی کنند و هویت آن را دوباره تجسم کنند. مداخلات مختلف شامل گسترش پارکینگ زیرزمینی، اتاق‌های جداگانه کارکنان، اضافه شدن به اتاق مهمان، سازماندهی مجدد تمام فضاهای مشترک از جمله محوطه استخر، و ستون عظیم و عظیم از چوب در امتداد نمای اصلی است که کوه نفس‌گیر را قطع می‌کند.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 36

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری هتل عدالت + هتل ایکارو

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید