پاورپوینت نیچ مارکتینگ چیست

پاورپوینت نیچ مارکتینگ چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 471 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت نیچ مارکتینگ چیست

پاورپوینت نیچ مارکتینگ چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

حتما تاکنون برخی از شرکت‌های تولیدی را دیده‌اید که به جای عرضه محصولات و خدمات، به بازارهای بزرگ، آن‌ها را به بخش کوچک‌تری از بازار عرضه می‌کنند. این دسته از کسب‌وکارها از نیچ مارکتینگ استفاده می‌کنند. نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) یک استراتژی کارآمد و موثر برای کسب و کارهای کوچکی است که می‌خواهند با صرف بودجه کم، محصول یا خدماتشان را به بخش خاصی از بازار معرفی کرده، به فروش برسانند و شانس خود را برای رقابت با شرکت های بزرگ افزایش دهند. اما نیچ مارکتینگ چیست و چطور می‌تواند در افزایش فروش و سود شما موثر باشد؟ درادامه راجع به این موارد توضیح خواهیم داد .

نیچ مارکتینگ چیست؟

پیش از پاسخ به سوال نیچ مارکتینگ چیست، باید بدانیم نیچ به چه معناست؟ معنی نیچ «طاقچه» است، در دنیای دیجیتال مارکتینگ، نیچ مارکتینگ، به معنی بخش کوچک و ویژه‌ای از بازار است که محصولات و خدمات تولید شده را به برآوردن نیازهای مشتریان آن بخش متمرکز می‌کنیم.

معمولا در هر بازار بخش‌های کوچکی وجود دارد که شرکت‌های بزرگ یا این بخش‌ها را ندیده‌اند، یا نخواسته‌اند و یا نتوانسته‌اند محصول مناسبی برای آن‌ها ارائه کنند، این بخش‌ها با نام «گوشه‌های دنج بازار»، «کنج بازار» یا «نیچ مارکت» شناخته می‌شوند.

اما بهترین پاسخ به سوال «نیچ مارکتینگ چیست؟» می‌تواند این باشد که: نیچ مارکتینگ، به معنی به‌دست آوردن بخشی از بازار به وسیله نیازسنجی یک قشر خاص است. این نوع مارکتینگ، یک گروه و نیاز خاصی را که دارند مشخص کرده و این نیاز را برطرف می‌کند. به‌عنوان مثال، شاید یک شرکت تولیدکننده پوشاک، تصمیم بگیرد محصولات خود را فقط برای کودکان زیر5 سال تولید کند. یا مثلا یک شرکت تولید کننده انواع سس، تصمیم بگیرد تنها سس‌های رژیمی تولید کند.

هدف نیچ مارکتینگ چیست؟

تا اینجا با مفهوم نیچ مارکتینگ آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم بررسی کنیم، هدف نیچ مارکتینگ چیست.

در نیچ مارکتینگ، هدف این است که نیازهای قشر خاصی از جامعه را به‌عنوان هدف تولید خود در نظر بگیرید، تا به‌این شکل، علاوه ‌بر کسب رضایت مشتریان، بازاری همیشگی و مشتریانی وفادار برای محصولات خود داشته باشید. بنابراین، در نیچ مارکتینگ، صرفا گوشه‌ای از بازار را برای فعالیت خود در نظر می‌گیرید که احتمال حضور رقبا در آنجا کم‌تر و احتمال موفقیت و کسب سود، بیشتر است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

نیچ مارکتینگ چیست؟

هدف نیچ مارکتینگ چیست؟

راهبردهای نیچ مارکتینگ چیست؟

مراحل نیچ مارکتینگ چیست؟

روش‌های انتخاب نیچ مارکتینگ چیست؟

مزایا و معایب نیچ مارکتینگ چیست؟

مثال هایی از نیچ مارکتینگ

عنوان : نیچ مارکتینگ چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نیچ مارکتینگ چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید