پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا 

پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 152 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا

پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

کتابخانه بریتانیا از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های جهان است که در پایتخت بریتانیا، در شهر لندن، قرار دارد. تا سال ۱۹۷۳ انگلستان دارای کتابخانه ملی خاصی نبود و وظایف کتابخانه ملی را سازمانهای گوناگونی از قبیل سازمان ملی کتابشناسی، کتابخانه موزه بریتانیا، کتابخانه امانی ملی و غیره انجام می‌دادند. در سال ۱۹۷۳ قانون کتابخانه بریتانیا به تصویب رسید و کتابخانه از ادغام کتابخانه موزه بریتانیا، کتابخانه ملی مرکزی و سازمان ملی کتابشناسی و کتابخانه ملی امانی و کتابخانه ثبت اختراع، کتابخانه مرجع علوم، به وجود آمد. کتابخانهٔ بریتانیا توسط یک هیئت اداره می‌شود که در قبال «وزارت هنرو کتابخانه» مسئول است. این هیئت از چهار عضو دائمی و ده عضو نیمه‌وقت تشکیل شده‌است.

 

تاریخچه کتابخانه بریتانیا 

تأسیس کتابخانه بریتانیا ریشه در گزارش کمیته کتابخانه‌های ملی به ریاست لرد دینتون در ۱۹۶۹ دارد. در ۱۹۷۲ قانون کتابخانه بریتانیا، در مجلس انگلیس تصویب شد. به‌موجب این قانون در اول ژوئن ۱۹۷۳ کتابخانه بریتانیا از ادغام بخش‌هایی از کتابخانه موزه بریتانیا، شامل کتابخانه مرجع ملی علوم و اختراعات، کتابخانه مرکزی ملی و کتابخانه امانی ملی علوم و فناوری تشکیل شد. در ۱۹۷۴ سازمان کتابشناسی ملی بریتانیا و اداره اطلاع‌رسانی علوم و فناوری به کتابخانه ملی جدید انگلیس پیوستند و موجب گسترش خدمات آن شدند.

 

ساختمان کتابخانه بریتانیا 

کتابخانه بریتانیا دارای سه ساختمان است: ساختمان مرکزی (ساختمان سن پانکراس)، کتابخانه روزنامه‌ها (ساختمان کالین دیل) در لندن، و مرکز تهیه مدارک (ساختمان بوستون اسپا) در یورکشایر. این کتابخانه در مجموع دارای 5/654 کیلومتر قفسه است که ۶۰۶ کیلومتر (۶/۹۲ درصد) آن اشغال شده است. کتابخانه بریتانیا در مجموع دارای ۱۲۶۶ میز مطالعه در اتاق‌های مطالعه واقع در ساختمان‌های خود است.

 

مجموعه کتابخانه بریتانیا 

به ‌طور کلی مجموعه کتابخانه بریتانیا از طریق قانون واسپاری مواد، خرید منابع، هدایا، مبادله و وقف تأمین می‌شود. کتابخانه بریتانیا مطابق قانون واسپاری سال ۲۰۰۳ و قانون حق مؤلف ۱۹۶۳ ایرلند و به تازگی قانون حق مؤلف و حقوق مشابه ۱۹۹۹، حق دریافت یک نسخه از تمامی انتشارات انگلیس و جمهوری ایرلند را دارد.  قانون واسپاری در ۳۰ اکتبر ۲۰۰۳ مورد موافقت ملکه انگلیس قرار گرفت و از اول ژانویه ۲۰۰۴ به اجرا گذاشته شد. هم اکنون کتابخانه بریتانیا ملزم به ذخیره و نگهداری یک نسخه از تمام منابع اطلاعاتی منتشر شده در اشکال گوناگون (چاپی، خطی، الکترونیکی، و جز آن) در انگلیس و ایرلند است.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه

دید کلی کتابخانه

موقعیت

کتابخانه مرجع ملی علوم و اختراعات

کتابخانه مرکزی ملی و کتابخانه ملی امانی علوم و فناوری

کتابخانه و مرکز اسناد اداره هند

مؤسسه ضبط صدای بریتانیا

سازمان

ساختمان

مجموعه

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری کتابخانه ملی بریتانیا 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید