پاورپوینت عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست

پاورپوینت عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 433 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست شامل 18 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .

پاورپوینت عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست

پاورپوینت عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

شاید شما هم تجربه آشنایی با مردانی را داشته باشید که در رابطه با همسرانشان بسیار مبادی آداب و شایسته به نظر می‌آیند اما همزمان وارد روابط فرازناشویی هم می‌شوند. فکر می‌کنید این تعارض از کجا ناشی می‌شود؟ اولین بار فروید در سال 1925 از یک وضعیت روانی به نام عقده «فرشته فاحشه» یا «مدونا» صحبت کرد که در آن مردان، زنان را تنها به دو دسته‌ی خوب و بد تقسیم‌بندی می‌کنند. ذهن آن‌ها زنان را یا سیاه یا سفید می‌داند و این دوپارگی و تقکیک ذهنی هیچ گاه نمی‌تواند مرزهای به هم نزدیکی پیدا کنند. این مردان در عمق روان خود عشق را با یکی و لذت را با دیگری تجربه می‌کنند. در این مطلب بیشتر راجع به این مسئله توضیح داده‌ایم.

عقده فرشته فاحشه به چه معناست؟

عقده فرشته فاحشه یا عقده مدونا یکی از اختلالات روانی و پنهانی است که غالبا در مردان شکل می‌گیرد و می‌تواند زمینه ساز پیچیدگی و مشکلات جدی در روابط از جمله خیانت شود. این مردان، زنان را به دو دسته تقسیم می‌کنند؛ زنان را به مانند مادر پاکدامن و خالی از خطا یا یک روسپی می‌بینند. به همین لحاظ عشق را با باکرگی، لذت و همخوابگی را با فاحشگی تداعی می‌کنند.

 کسی که عقده فرشته – فاحشه (مدونا) دارد چگونه است؟

افراد دارای عقده مدونا رفتارهایی دارند که به عنوان غیرتی بودن آن‌ها را توجیه می‌کنند. برای این افراد خواهر یا محارم نزدیک نباید میل یا جاذبه‌های زنانه خود را نشان دهند و هر گونه ابراز زنانگی برای آن‌ها مصادف با فاحشگی است. برای افراد مبتلا به این اختلال ناممکن است که بپذیرند خواهر و مادر خود نیز نیاز جنسی دارند. از سوی دیگر میل جنسی خود را منوط به زنان روسپی می‌کنند و مهرورزی و ازدواج را با زنان باکره شرط می‌دانند. از همین رو پیشقدم شدن خانم‌ها برای ازدواج و تشکیل خانواده را نیز قبیح می‌دانند. از طرفی از ازدواج با دوست دختری که با او رابطه جنسی داشته‌اند امتناع می‌کنند چرا که دیگر او را پاک و مقدس نمی‌دانند.

آن‌ها هیچ گونه اعتباری برای میل جنسی زنان قائل نیستند. می‌توانند به کسی عشق بورزند اما بحث شراکت جنسی با او برایشان دشوار است. ممکن است روابط جنسی متعددی را تجربه کنند اما در نهایت زنان پرهیزگارتر را مدنظر خود قرار می‌دهند. برای او فرشته یا مادر در یک قاب و فانتزی‌های جنسی با روسپی گری در یک قاب دیگر جای دارند. این زمینه‌ها می‌تواند باعث پرهیز او از ازدواج هم بشود. این مردان در مقابل همسرانشان خوددار و در مقابل فاحشه‌ها اشتها ناپذیرند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

عقده فرشته فاحشه به چه معناست؟

کسی که عقده فرشته – فاحشه (مدونا) دارد چگونه است؟

ریشه‌های عقده فرشته فاحشه (مدونا)

تاثیر عقده مادر فاحشه بر زنان و مردان

آیا زنان هم این عقده را دارند؟

درمان عقده فرشته فاحشه (مدونا)

 

عنوان :  عقده فرشته فاحشه یا مدونا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

f4di 1%D9%88%D8%B9%D9%82%D8%AF%D9%87 %D9%81%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87 %D9%81%D8%A7%D8%AD%D8%B4%D9%87 %DB%8C%D8%A7 %D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%A7 %DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید