پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی

پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی

دسته بندی:

قیمت: 35900 تومان

تعداد نمایش: 94 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی

پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی در 30 اسلاید آماده شده و همراه با تصاویر مربوطه می باشد و برای کسانی که می خواهند روش های بازاریابی و فروش را یاد بگیرند کاربرد دارد. در ادامه بخشی از محتوای پاورپوینت را قرار داده ایم و می توانید با دریافت این پاورپوینت به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

فروش تلفنی یا به عبارتی دیگر بازاریابی تلفنی را می‌توان یکی از شیوه‌های متداول و قدیمی بازاریابی و فروش دانست که در برخی اوقات به آن فروش ویزیتوری نیز گفته می‌شود. البته به لحاظ تخصصی فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی دو مقوله جدا از هم هستند، با این حال، بسیاری در عرف این دو مفهوم را یکسان در نظر می‌گیرند.

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی یک شکل بسیار متداول از بازاریابی است که که شرکت ها برای جذب مشتریان احتمالی محصولات یا خدمات خود استفاده می کند. در گذشته، بازاریابی تلفنی شامل تماس های تلفنی بود که شرکت ها با مشتریان فعلی یا جدید خود برقرار می کردند. با توسعه فناوری های جدید، بازاریابی تلفنی گسترش یافته و تماس های ویدئو کنفرانس را نیز شامل می شود ، اگرچه این روش معمولاً تنها برای فروش به مشتریان فعلی انجام می شود.
البته بازاریابی تلفنی عمدتا برای جذب مشتری جدید استفاده می شود.

در بسیاری از موارد شرکت ها لیستی از مشتریان بلقوه خود را خریداری می کنند، این لیست را به کارشناسان خود ارجاع داده و کارشناسان شروع به ارتباط با این مشتریان می کنند. هر چقدر شرکت بتواند مشتریانی متناسب با خدمات خود را در لیست قرار دهد و همچنین از کارشناسان توانمند تری استفاده کند احتمال موفقیت بازاریابی تلفنی افزایش می یابد.

عنوان: پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی

فرمت : pptx

تعداد صفحات: 30

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت:

پاورپوینت روش های بازاریابی تلفنی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید