پاورپوینت تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد

پاورپوینت تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 238 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد

پاورپوینت تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

شاید تا به حال اصطلاح فوبینگ را نشنیده باشید اما مطمئن باشید جزئی از زندگی روزانه شماست. وقتی از سر کار خسته به منزل برمی گردید و سر میز یا سفره شام همسر یا فرزند شما سرش را در گوشی تلفن همراهش کرده و با کلمات مبهم به شما پاسخ می دهد گرفتار فوبینگ هستید. وقتی در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه یا فامیلی بعد از سلام و احوالپرسی اولیه هر کس به گوشی همراهش مشغول می شود گرفتار فوبینگ هستید. وقتی که در روابط عاطفی و زناشویی با شریک یا همسر خود به کافه ای رفته اید یا در منزل نشسته اید و یکی از شما مدام گوشی تلفنش را چک می کند گرفتار فوبینگ شده اید.

فوبینگ یک خطر جدی است که به واسطه اینترنت و کار کردن با شبکه های اجتماعی در موبایل ایجاد شده است و باید آن را جدی بگیرید. حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام مکالمه با دوست تان مشاهده کنید که او سرش به گوشیش بند است و به صحبت های شما توجهی نمی کند و یا وقتی از او سوالی می پرسید با تعجب به شما نگاهی انداخته و می پرسد: در مورد چه چیزی صحبت می کردی؟ این بی توجهی که در اثر موبایل ایجاد می شود که بسیار آزار دهنده است و می تواند طبعات نا به هنجاری را در جامعه به وجود آورد.

استفاده از تلفن همراه به عنوان بخشی از زندگی مدرن، حتی اگر آزار دهنده باشد ممکن است بی ضرر به نظر برسد اما تحقیقات نشان می دهد که فوبینگ می تواند به روابط شما آسیب برساند.

اِما سپپلو، روانشناس دانشگاه های استنفورد و ییل و نویسنده کتاب “مسیر خوشبختی” می گوید: «هر چند فوبینگ به این معنی است که شما از طریق رسانه های اجتماعی یا پیام کوتاه با کسی ارتباط برقرار می کنید اما در واقع می تواند روابط حضوری و لحظه ای شما را به شدت مختل کند

یک مطالعه نشان داد که بیش از 17 درصد افراد حداقل چهار بار در روز در حضور دیگران و به هنگام صحبت با آنها دزدکی تلفن‌شان را چک می‌کنند. تقریباً 32 درصد افراد نیز دو تا سه بار در روز فوبینگ می‌کنند.

اگرچه شاید این رفتار چیز مهمی به نظر نرسد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که فوبینگ می‌تواند به روابط و سلامت روان شما آسیب برساند.

اصطلاح فوبینگ (Phubbing) چیست؟

در بهار سال 2012 فرهنگ لغت Macquarie استرالیا و آژانس تبلیغاتی McCann گروهی از متخصصان زبان را گرد هم آوردند تا بر پدیده‌ای رایج در عصر تلفن‌های هوشمند نامی بگذارند. آنها این پدیده را فوبینگ ‘Phubbing’ لقب دادند و آنرا چنین تعریف کردند: “عمل نادیده گرفتن کسی که با شما صحبت می کند با توجه و نگاه کردن به تلفن همراه خود” یا “عمل خنثی کردن روابط شخصی در یک محیط اجتماعی با نگاه کردن به تلفن به جای توجه به دیگری “.

بنا به تعریف، ‘Phubbing’ عملی است که باعث می شود افراد در محیط‌های اجتماعی یا خانوادگی به جای توجه به دیگران به تلفن خود نگاه کنند. یا به عبارت ساده تر: “بی‌اعتنایی به دیگران با نگاه کردن به تلفن همراه”.

و

 

فهرست مطالب

مقدمه

اصطلاح فوبینگ (Phubbing) چیست؟

تاثیر فوبینگ بر روابط افراد

تاثیر فوبینگ بر سلامت روان

چطور فوبینگ را ترک کنیم

3 راه برای جلوگیری از فوبینگ شدن

3 راه برای کمک به فوبینگ دیگران

 

عنوان : تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تعریف فوبینگ و تاثیر آن بر روابط افراد

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید