پاورپوینت تست A/B چیست

پاورپوینت تست A/B چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 154 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تست A/B چیست

پاورپوینت تست A/B چیست شامل 35 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

از نظر بسیاری از کارشناسان یکی از دلایل موفقیت یک کسب و کار (چه آنلاین و چه آفلاین) رفتارشناسی مخاطبان و آشنایی یا ترجیحات و علایق آنهاست. به عنوان یک فروشنده، داشتن یک کالا یا خدمات کافی نیست، بلکه نحوه عرضه‌ی آنها شاید به مراتب مهم‌تر باشد. همچنین، از آنجایی که مبحث دیجیتال مارکتینگ و عرضه محصولات/خدمات اینترنتی در ایران سابقه‌ی طولانی ندارد، اهمیت رفتارشناسی مخاطبان دو چندان می‌شود زیرا هیچ الگوی ثابت (یا منطقی!) برای مخاطبان بسیاری از کسب و کارها وجود ندارد.

در این مطلب نیز راجع به همین موضوع یعنی رفتارشناسی مخاطبان صحبت خواهیم کرد است.

تست A/B (یا آزمون A/B) به شما کمک می‌کند تا بهترین رابط و تجربه کاربری را برای وب‌سایت یا اپلیکیشن خود انتخاب کنید. در حقیقت، در تست A/b شما سعی می‌کنید با شناخت رفتار مخاطب، بهترین تجربه کاربری را به او ارائه دهید. مطمئن باشید در دنیای دیجیتال مارکتینگ، ارائه تجربه کاربری موفق به معنی فروش و سود بیشتر است. می‌توان این جمله را در یک کلام خلاصه کرد: تبدیل کاربر به مشتری. به همین سادگی!

تست A/B چیست؟

تست A/B (که با عنوان‌های Spliting Testing و Bucket Listing نیز شناخته می‌شود) روشی است که با آن می‌توانید دو نسخه از یک وب‌سایت یا اپلیکیشن را با یکدیگر مقایسه کنید. شاید بپرسید چرا؟ برای آنکه بدانید کدام یک از نسخه‌ها عملکرد بهتری دارند.

در حقیقت، تست A/B روشی فوق‌العاده جهت تعیین بهترین استراتژی‌ تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین برای کسب‌و‌کار شماست که بر پایه‌ی مقایسهی حالاتِ مختلف بنا شده است. در این روش، دو نسخه از یک صفحه وب سایت ایجاد می‌شود که در یک نسخه عنصر مورد آزمایش به شکل A و در نسخه‌ی دیگر به شکل B قرار داده شده است. سپس این صفحات، در یک بازه زمانی معین (معمولاً بین 3 تا 10 روز) به صورت تصادفی به کاربران نمایش داده می‌شود (به این معنی که یک کاربر ممکن است صفحه A و کاربر دیگری صفحه B را به صورت همزمان مشاهده کنند). در نهایت، با مقایسه‌ی عملکرد کلی هر دو نسخه می‌توانید نسخه نهایی وب‌سایت را به گونه‌ای طراحی کنید تا بالاترین نرخ تبدیل کاربر به مشتری را دریافت نمایید.

به عنوان مثال، تصور کنید وب‌سایتی خبری دارید و می‌خواهید بدانید بنر تبلیغاتی‌تان در مکان A بیشترین کلیک را دریافت می‌کند یا در مکان B. در این شرایط با تهیه دو نسخه‌ی مختلف از آن صفحه، می‌توانید در اولی بنر را در مکان A و در دومی بنر را در مکان B قرار دهید. سپس، با تعیین یک بازه زمانی مناسب و با استفاده از ابزارهای تست A/B خواهید توانست پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

توجه داشته باشید زمانی که از تبدیل کاربر به مشتری صحبت می کنیم، منظورمان این نیست که حتماً مشتریان باید از شما کالایی را خریداری کنند. تبدیل کاربر به مشتری به این معنی است که شما کاربر را وادار به انجام یک عمل در سایت خود می‌کنید. مطمئناً هر وب سایتی که در اینترنت وجود دارد با یک هدف خاص راه اندازی شده است.

برای مثال یک فروشگاه اینترنتی می‌خواهد که مراجعه‌کنندگان، اجناسِ موجود در آن را خریداری کنند، یک وب‌سایت خبری می‌خواهد که خوانندگانش بر روی بنرهای تبلیغاتی موجود کلیک کنند یا سایت‌های خدماتی توقع دارند که بازدیدکنندگان‌شان به صورت رایگان خدمات‌شان را آزمایش کنند و در صورت رضایت، آن را خریداری کنند. بنابراین هر زمان که توانستید کاربران سایت‌تان را وادار کنید کاری که می‌خواهید را انجام دهند، به این معنی است که عملیات تبدیل کاربر به مشتری با موفقیت انجام شده است. تست A/B دقیقاً به همین دلیل انجام می‌شود، تا شما بدانید چگونه می‌توانید مشتریان را وادار به عمل کنید.

یک تست A/B که به خوبی برنامه‌ریزی شده، تغییرات بزرگی را در میزان اثرگذاریِ فعالیت‌های بازاریابی شما به وجود می‌آورد. تعیین و بررسی جزء‌به‌جزء عناصر موثر بر افزایش نرخ تبدیل با استفاده از تست A/B و جمع‌بندی نتایج حاصل از آن، به وضوح فعالیت‌های بازاریابی شما را سودآورتر و موفق‌تر می‌کند.

و

 

فهرست مطالب

مقدمه

تست A/B چیست؟

چرا باید از تست A/B استفاده کنید؟

طراحی تست A/B به چه شکل است؟

مواردی که می‌توان با تست A/B آزمایش کرد

آیا می‌توان بیش از یک متغیر را  به‌طور همزمان آزمایش کرد؟

بازه‌ی زمانی انجام تست A/B

تست A/B و تاثیر آن بر سئوی سایت

نتیجه‌گیری

 

عنوان : تست A/B چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تست A/B چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید