پاورپوینت تبلیغات همسان و انواع آن

پاورپوینت تبلیغات همسان و انواع آن

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 145 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تبلیغات همسان و انواع آن

پاورپوینت تبلیغات همسان و انواع آن شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

حتما تابه‌حال عبارت تبلیغات همسان به گوش‌تان خورده است یا از انواع آنها استفاده کرده‌اید. بازاریابی همسان یکی از داغ‌ترین استراتژی‌های جدید در بازاریابی دیجیتال است. بیشتر رقبا اطلاعات چندانی از این استراتژی فوق‌العاده در تبلیغات دیجیتال ندارند و دقیقا به همین دلیل است که می‌خواهیم درباره‌ی آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم. در این مطلب دلایل روانه‌شدن بخش بزرگی از بودجه تبلیغات شرکت‌ها و برندها در سراسر دنیا به‌سوی بازاریابی همسان و همچنین تصورات غلطی را که در این زمینه وجود دارد، با هم مرور خواهیم کرد.

تبلیغات همسان یا محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یا همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که در واقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند. مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند همچنین، نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد.

اهداف کلی تبلیغات همسان :

قرار‌دادن تصویر برند در ذهن کاربر و تثبیت موقعیت آن

تشویق و هدایت کاربر برای انجام عملی مشخص

بنابراین هر نوع محتوای سفارشی که برای آن هزینه‌ای پرداخت شده است و با شکل پلتفرم نمایش‌دهندۀ آن سازگار است و از همه مهم‌تر اینکه در تجربۀ کاربری اختلالی ایجاد نمی‌کند و حس تبلیغات تهاجمی به کاربر نمی‌دهد، آگهی تبلیغاتی همسان محسوب می‌شود. این محتوا می‌تواند در قالب مقاله، ویدئو یا تصویر باشد. تبلیغات همسان لزوماً روی تبلیغ و معرفی محصولات تمرکز نمی‌کنند، بلکه معمولاً در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های دیگر، در قالب مطالب اسپانسرینگ، با‌توجه‌به استایل و ساختار محتوای صفحه و سایت نمایش‌دهنده دیده می‌شوند.

 و

 

فهرست مطالب

مقدمه

تبلیغات همسان یا محتوایی چیست؟

اهداف کلی تبلیغات همسان

تبلیغات همسان چگونه کار می کنند؟

انواع تبلیغات همسان

مزایای تبلیغات همسان

نکات مورد توجه برای تبلیغات همسان

نکته آخر

 

عنوان : تبلیغات همسان و انواع آن

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تبلیغات همسان و انواع آن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید