پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری

پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری

دسته بندی:

قیمت: 38900 تومان

تعداد نمایش: 84 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 دسامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری

پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری  در 48 اسلاید آماده شده و همراه با تصاویر مربوطه می باشد و برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. در ادامه بخشی از محتوای پاورپوینت را قرار داده ایم و می توانید با دریافت این پاورپوینت به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

معماری در ایران بیش از ۶ هزار سال تاریخ پیوسته دارد. این معماری نه تنها فراتر از مرز جغرافیایی ایران امروزی نمودی بارز دارد بلکه از نظر تنوع، پهنه وسیعی را در برمی گیرد. عناصر طراحی نیز در معماری ایرانی از قدمتی ۳ هزار ساله برخوردار است.

این عناصر از تالار گور دخمه ها گرفته تا سقف چهارطاقی ها و چهارایوانی ها همواره در دوران های مختلف حضور داشته و تاثیرگذاری خود را در زندگی امروز نیز حفظ کرده اند.

در واقع معماری ایرانی دارای استمراری بوده که هر چند بارها بر اثر کشمکش های داخلی و هجوم های خارجی دستخوش انحراف موقتی شده، با این همه به سبکی دست یافت که با هیچ سبک دیگری اشتباه نمی شود

در ایران معماری آثار تاریخی در عین اینکه دارای مفهوم و هدف دینی و آیینی است، مانند سایر نقاط جهان وابسته به عواملی چون اقلیم، مصالح موجود، فرهنگ منطقه، فرهنگ همسایه، دین و آیین و باور و بانی بناست.معماران ایرانی تلاش می کردند مصالح مورد نیاز خود را از نزدیک ترین نقاط ممکن به دست آورند و ساختمان ها را چنان می ساختند که نیازمند به مصالح جاهای دیگر نباشد و تنها به خود اکتفا کنند.

کشور عزیزمان ایران جزو معدود کشورهایی در جهان است که، تاریخی غنی و پربار دارد. به جای جای کشورمان که سفر کنید با سازه های تاریخی متعددی رو به رو خواهید شد که هر کدامشان قدمتی دیرینه دارند و سالانه گردشگران مختلفی را به سمت خود می کشانند. زمانی که صحبت از تاریخ یک مملکت به میان می آید چیزی که آن را از سایر کشورها متمایز می سازد بناهای تاریخی است که از ایام قدیم به یادگار مانده است.

عنوان: پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت:

پاورپوینت انواع بناهای تاریخی ایران بر اساس سبک معماری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید