پاورپوینت استخر پیش ساخته (کاربردها، مزایا و معایب)

پاورپوینت استخر پیش ساخته (کاربردها، مزایا و معایب)

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 91 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 نوامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته (کاربردها، مزایا و معایب) در 39 اسلاید آماده شده و همراه با تصاویر مربوطه می باشد که برای دانشجویان معماری یا عمران و ساختمان کاربرد دارد. در ادامه بخشی از محتوای پاورپوینت را قرار داده ایم و می توانید با دریافت این پاورپوینت به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

یکی از امکاناتی که امروزه در بیشتر مراکز تفریحی, ویلاها، مهد کودک ها و در کل منازل برای تفریحات آبی استفاده می شود استخرهای پیش ساخته هستند.

استخرهای پیش ساخته، علاوه بر هزینه های کمی که نسبت به سایر استخرهای ساخته شده دارند،  قابلیت جابجایی دارند و می توان این استخرهای آماده را بر روی زمین صاف مثل چمن، زمین خاکی، زمین موزاییک شده و بتنی نصب کرد. علاوه بر این ها در استخرهای دائمی مشکلاتی همچون ترک خوردگی دیواره ها و کف وجود دارد که در استخرهای پیش ساخته با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

استخر پیش ساخته چیست؟

ساخت استخر در خانه، ویلا یا باغ از جمله عملیات ساختمان سازی پیچیده ای هست که نیازمند حضور افراد متخصص می باشد؛ به همین دلیل بسیاری از مردم از استخرهای آماده استفاده می کنند تا در زمان کمتری استخر خود را بسازند. استخر پیش ساخته امروزه توسط شرکت های  مختلفی تولید و به بازار فرستاده می شود.

عنوان: پاورپوینت استخر پیش ساخته

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 39

پیش نمایش اسلاید ها:

پاورپوینت استخر پیش ساخته (کاربردها، مزایا و معایب)

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید