پاورپوینت کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا

پاورپوینت کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 89 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 نوامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا

کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا در 36 اسلاید آماده شده و همراه با تصاویر مربوطه می باشد که برای دانشجویان معماری یا عمران و ساختمان کاربرد دارد. در ادامه بخشی از محتوای پاورپوینت را قرار داده ایم و می توانید با دریافت این پاورپوینت به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

نازل کرتین استخری یکی از نازل هایی است که در استخرهای شنا و استخرهای ویلایی بسیار استفاده می شود. معمولا به نازل کرتین، نازل آبنما استخر نیز گفته می شود.

یکی از مهمترین علل استفاده از این نازل، زیبایی خاص این نازل آبنمای استخری می باشد. این نازل نقش مهمی در زیبا سازی ویلای شما دارد و در یکی از المان هایی است که در زمان ساخت استخر مورد توجه قرار می گیرد.

ظاهر حلزونی این نازل جلوه بسیار زیبایی به استخر شنای شما می دهد. به این نازل، نازل حلزونی نیز گفته می شود،. البته این نامگذاری زیاد صحیح نیست، زیرا همیشه نازل های کرتین استخری به شکل حلزونی نیستند و این نازل ها در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارند.

کرتین استخری چیست؟

آبنما کرتین استخری از نازل های سرریزی هستند که برای استفاده در کناره های حوض های بزرگ و استخر استفاده می شوند. شکل خروجی آب از این کرتین استخری، مانند لایه ای از آب که به صورت مدور در آمده و به شکل قوسی است می باشد.

عنوان: پاورپوینت کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش اسلاید ها:

کرتین استخری و نقش آن در زیبا سازی ویلا

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید