پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 161 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم شامل 40 اسلاید می باشد.و برای دانشجویان رشته روان شناسی مناسب است.و همچنین  برای پدر و مادر هایی که فرزند لجباز دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مقدمه

لجبازی کودک پدیده شایعی است اما قبل از هرچیز باید معنای برخی واژه ها را بدانیم تا درک بهتری از آنها داشته باشیم. در قدم اول، منظور ما از تربیت چیست؟
هدایت رشد فرد را تربیت می گویند. در این تعریف منظور از هدایت چیست؟ آیا هدایت با حمایت تفاوتی دارد؟ کدام یک بهتر است و کدام یک از این دو واژه باعث تربیت کودک لجباز می شود؟! برای درک بهتر این حرف به تفاوت معنای هدایت و حمایت توجه کنید. در هدایت، والدین راه را به کودک نشان می دهند و به کودک اجازه می دهند خودش مسیر را طی کند.
در نقش حمایتی برعکس این اتفاق می افتد. در این نقش، در اکثر کارها والدین به کودک کمک می کنند و استقلال کودک تحت تاثیر قرار می گیرد.

کودک تا سنی این حمایت را دوست دارد ولی از سن چهار سال به بعد این نقش افراطی زمینه ساز مشاهده لجبازی کودک می شود که مقصر آن خود والدین هستند.
چگونگه ،می توان حس طغیان و سرکشی را در کودکان سرکوب کرد؟ این شاید سوال خیلی از ولدین باشد ، والدینی که بچه حرف گوش نکن آنها را خسته کرده و احساس می کنند دیگر راهی برای تربیت او نمی دانند.
طغیان و سرکشی نیز مانند یک رفتار طبیعی در بزرگسالان، در کودکان 2 تا 6 ساله، نیز بسیار عادی و نرمال است مهم است ،که کودک را درک کنید، به آنها گوش کنید، و به آنها عشق بدهید… و هم رفتار آنها را با سخت گیری های لازم اصلاح کنید سرکشی کودکان، معمولا به روش های مختلفی بسته به سن آنها وجود دارد همانطور رشد می کنند و بزرگ می شوند، تغییرات بسیاری بوجود می آید.

 

فهرست :

چگونه والدین نقش هدایتی خود را به خوبی انجام دهند؟
شروع لجبازی کودک
دلایل لجبازی کودک چیست؟
بچه حرف گوش نکن را چگونه تربیت کنیم؟
چرا کودکان دست به لجبازی، نافرمانی و پرخاشگری می‌زنند؟
اثرات منفی تنبیه بدنی و کتک زدن کودک لجباز کدام است؟

 

عنوان : پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

تعداد صفحات : 40

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 

پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید