پاورپوینت پلاگین یا افزونه چیست و چه کاربردی دارد

پاورپوینت پلاگین یا افزونه چیست و چه کاربردی دارد

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 204 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت پلاگین یا افزونه چیست و چه کاربردی دارد

 

پاورپوینت پلاگین یا افزونه چیست و چه کاربردی دارد شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اگر به اندازه کافی در رسانه‌‌های اجتماعی و فضای اینترنت وقت بگذرانید در حالیکه با مقوله وب سایت یا وبلاگ هم آشنایی مختصری داشته باشید، پلاگین یا افزونه وردپرس اصطلاحی است که مطمئنا به آن بر خواهید خورد. پلاگین‌ها که ممکن است شما آن‌‌ها را با نام افزونه هم بشناسید، در حقیقت بخش جدایی ناپذیر برنامه‌‌‌های کامپیوتری، علی‌الخصوص در حوزه وبگردی و تولید محتوا در اینترنت هستند.

این ابزارها بوجود آمده اند تا اطمینان حاصل کنند که ما در برآوردن نیاز‌‌های اساسی‌‌مان، از مشاهده اسناد گرفته تا تماشای فیلم یا اجرای یک بازی، با مشکلی مواجه نباشیم. در این مبحث قصد داریم تا به بررسی ماهیت و کاربرد افزونه‌ها در دنیای کسب و کار دیجیتال بپردازیم.

 

پلاگین (افزونه) چیست؟

پلاگین (Plug-in) یا (Add-on) مولفه ای نرم افزاری است که قابلیت مشخصی را به یک برنامه کامپیوتری موجود اضافه می‌‌‌کند و به تنهایی کاربردی ندارد. برای مثال، وقتی شما قصد دارید تا ویدئوی موجود در یک وبسایت را تماشا کنید، ممکن است به یک افزونه نیاز داشته باشید. درصورتی که افزونه مورد نظر را بر مرورگر خود نصب نداشته باشید، مرورگر شما قادر به تشخیص اینکه چطور آن ویدئو را اجرا کند، نخواهد بود.

پلاگین در لغت، به معنای افزایه (مولفه ای که ویژگی خاص را به یک سامانه بزرگ تر می‌‌افزاید) است. اما در اصطلاح از کلمه افزونه بعنوان معادل فارسی آن استفاده می‌‌‌شود. این واژه از دو بخش (Plug) و (in) تشکیل شده است که بخش اول آن به معنای دوشاخه برق و بخش دوم به معنای داخل و درون است و کنایه از دوشاخه را درون پریز برق کردن دارد. چراکه با اتصال دوشاخه به پریز، ما می‌‌‌توانیم به واسطه یک جریان مادر (پریز یا همان برنامه میزبان) با استفاده از وسایل الکتریکی (یا همان پلاگین)، امکانات مورد نیازمان را تامین کنیم. پس تا زمانی که دوشاخه داخل پریز باشد، ما از امکاناتی که وسایل برقی در اختیارمان می‌‌‌گذارند بهره خواهیم برد.

همانطور که هر وسیله برقی یک کار خاص انجام می دهد (مثلا جارو برقی، اتو یا سشوار)، هر پلاگین نیز امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد.

وقتی یک برنامه از پلاگین‌‌ها پشتیبانی کند، در اصل امکان شخصی سازی و سفارشی کردن برنامه را برای کاربران فراهم کرده است. این امکان، برای سازندگان برنامه مزیت‌های بسیاری دارد. مثلا به توسعه دهندگان )اشخاصی که بخشی از فرآیند ساخت و یا ارتقای یک نرم افزار را انجام می‌‌دهند) اجازه می‌‌‌دهد تا برنامه را گسترش دهند، ویژگی‌‌‌‌‌‌های آن را بهبود بخشند و یا حجم آن را کم کنند و به طور کلی در کاربردی تر کردن برنامه نقش بسزایی ایفا کنند. نمونه بارز کاربرد پلاگین‌‌ها و نرم افزار‌‌‌هایی که از آن‌‌‌‌ها پشتیبانی می‌‌کنند، مرورگر‌‌‌‌‌‌‌‌های وب هستند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پلاگین (افزونه) چیست؟

عملکرد پلاگین چگونه است

برخی از نرم افزار‌‌‌‌هایی که از پلاگین‌‌ها استفاده می‌‌‌کنند

کاربرد پلاگین یا افزونه در وردپرس

هر آنچه لازم است درباره افزونه‌‌های وردپرس بدانید

مهمترین افزونه‌های وردپرس

مزایای استفاده از پلاگین‌ها در کسب و کارهای اینترنتی

نتیجه گیری

عنوان : پلاگین یا افزونه چیست و چه کاربردی دارد

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پلاگین یا افزونه چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید