پاورپوینت پادکست چیست

پاورپوینت پادکست چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 214 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت پادکست چیست

پاورپوینت پادکست چیست شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اولین پادکستی که به پیشنهاد دوستم گوش کردم اپیزود Silk Road از پادکست چنل بی بود. این پادکست به اندازه‌ای برای من جذاب شد که در عرض یک هفته تمام قسمت‌هایش را گوش دادم. من که تا قبل از این نمی‌دانستم پادکست چیست حالا به یک طرفدار دوآتشه پادکست تبدیل شده‌ام.

خب حالا چه کسی بهتر از یک طرفدار دو آتشه پادکست‌های فارسی می‌تواند توضیح دهد که پادکست یعنی چی و کدام پادکست‌ها بهتر هستند؟

در این مبحث خیلی ساده و مختصر می‌خواهیم توضیح دهیم پادکست چیست ؛ راه‌های گوش دادن به پادکست را معرفی می‌کنیم و آخر هم توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید بدون هزینه پادکست خودتان را بسازید.

پادکست یعنی چی؟

پادکست به زبان ساده یعنی صدای ضبط شده‌‌ای که در اینترنت منتشر می‌کنند و هرکسی می‌تواند به این محتوای صوتی گوش دهد. این محتوای صوتی می‌تواند صحبت‌های یک نفر درباره موضوعی خاص، یک مکالمه چند نفره، تعریف کردن خلاصه کتاب‌ها، آموزش زبان، یا موضوع دیگری باشد.

یک اپلیکیشن در موبایل خود نصب می‌کنید، هدفون می‌گذارید در گوشتان و از شنیدن پادکست لذت می‌برید.

حالا بیایید یک ذره‌بین برداریم و کمی دقیق‌تر ببینیم چرا پادکست با یک Voice ضبط شده در تلگرام یا برنامه‌های رادیویی متفاوت است.

با این تعریفی که از پادکست گفتیم، یعنی همین پیام صوتی که در پیام‌رسان‌هایی مثل تلگرام و واتساپ دارند را منتشر کنیم می‌شود پادکست ساخته‌ایم؟ جواب این سوال هم بله است و هم خیر!

بله، به خاطر این که پادکست یک نوع محتوای صوتی حساب می‌شود و محدود به چهارچوب‌های خاصی نیست. برای مثال، اگر محمد که یک گل‌فروشی دارد، راهنماهای نگهداری گل‌های خانگی را به صورت صدای ضبط شده در کانال تلگرامش منتشر کند یعنی پادکست ساخته است.

خیر، به خاطر این که پادکست‌ها چند ویژگی مهم و مشترک دارند. پادکست‌ها فقط از اپلیکیشن‌های مخصوص قابل دریافت هستند پس از نظر فنی، هر فایل صوتی که در اپلیکیشن‌های پادکست قابل دریافت نباشد پادکست نیست. به علاوه، معمولاً پادکست‌ها کیفیت خوبی از نظر صوت و محتوا دارند.

اینطوری به راحتی می‌توانید برای سازنده پادکست نظر بنویسید، پادکست را دانلود کنید یا به صورت مستقیم کمک مالی کنید. مهم‌تر این که، سازنده پادکست آمار کامل و دقیقی از شنونده‌ها خواهد داشت.

همین حالا هم افرادی هستند که صدای خودشان را با موبایل ضبط می‌کنند و بعد از چسباندن آن روی تصویر و تبدیل به ویدیو در اینستاگرام منتشر می‌کنند؛ اصطلاح پادکست برای این نوع پست‌ها هم استفاده می‌شود. همین افراد اگر چند کار ساده را که در ادامه می‌گوییم انجام دهند می‌توانند محتوای تولید شده را در قالب یک پادکست واقعی منتشر کنند.

خب حالا که حرف از اپلیکیشن‌های پادکست شد بیایید با هم نگاهی کوتاه به تاریخچه پادکست بیندازیم تا متوجه شوید چرا انتشار پادکست کمی متفاوت است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پادکست یعنی چی؟

پادکست از کجا پیدا شد؟

پادکست چه تفاوتی با رادیو دارد؟

محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های پادکست

برنامه پادکست برای کامپیوتر و مرورگرهای وب

چه پادکستی گوش کنیم؟

چطور پادکست بسازیم؟

عنوان : پادکست چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پادکست چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید