پاورپوینت هم افزایی الکترونیکی چیست

پاورپوینت هم افزایی الکترونیکی چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 170 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت هم افزایی الکترونیکی چیست

پاورپوینت هم افزایی الکترونیکی چیست شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

هم افزایی الکترونیک چیست؟

هم افزایی الکترونیکی متفاوت و توسعه یافته از دیگر سیستم های اطلاعاتی است در حالیکه دیگر سیستم ها متناسب با نوع وضعیت و ماهیت سازمان استفاده و با توجه به وظیفه ایی که دارد در سازمان نصب و راه اندازی می شوند(همانند سیستم حسابداری، مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی منابع انسانی، مدیریت ارتباط با مشتری CRM و مدیریت زنجیره تامین) اما هم افزایی الکترونیک یک سیستم اداری پیشرو جامع مبتنی بر شبکه وب و در واقع نوع گسترش یافته سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی است که همه سیستم های فوق را به صورت زیر سیستم در خود جای داده است و به وسیله آن همه اطلاعات بین افراد توزیع می شود این سیستم، سازمان را قادر می سازد تا همه فرآیندها و عملیاتهایش را از قبیل مدیریت روابط با مشتری، سرویس خدمات مشتری، جریان الکترونیکی کار، مدیریت دانش و اسناد ومدارک، بازاریابی و برنامه های فروش، استخدام و برنامه ریزی منابع مدیریت کند در واقع هم افزایی الکترونیک یک راه حل مدیریتی کسب و کار مبتنی بر وب است که افراد، فرآیند و دانشی که برای سازمان مهمتر است را فراهم می کند. مزایایی که این نحوه اندیشیدن و نگاه به مسائل به دنبال دارد عبارتند از:

ـ بازگشت سریع تر سرمایه و کاهش هزینه

ـ دسترسی سریع تر و بهتر به اطلاعات

ـ بهبود تصمیم گیری

ـ تعامل شخص با مشتری و عرضه کنندگان مواد اولیه

ـ روابط تجاری قویتر

ـ جهت دهی درست و مناسب به فرآینده کسب و کار

از مزایای مهم هم افزایی الکترونیک آن است که هم کاربر داخلی و هم خارجی این امکان را دارند تا با ورود به این وب گاه و بصورت بهنگام به هر نوع اطلاعات در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز دارند دست یافته و تصمیم مناسب را بگیرند بخش های مختلف این سیستم هر زمانی که اراده نمایند می توانند وارد بخش های دیگر شده و از اطلاعات موجود استفاده نمایند.

سیستم های هم افزایی الکترونیکی شامل اجزای زیر می باشد:

و …

فهرست مطالب

هم افزایی الکترونیک چیست؟

مزایای هم افزایی الکترونیکی در سازمان ها چه می باشد؟

اجزای سیستم هم افزایی الکترونیکی؟

اجزای مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟

اهداف مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟

تاثیرات مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر نقش های منابع انسانی؟

انواع مدیریت منابع انسانی الکترونیک؟

عنوان : هم افزایی الکترونیکی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

هم افزایی الکترونیکی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید