پاورپوینت مهارت های کارآفرینی چیست

پاورپوینت مهارت های کارآفرینی چیست

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 202 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مهارت های کارآفرینی چیست

پاورپوینت مهارت های کارآفرینی چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اگر قصد دارید که کسب‌وکاری برای خودتان راه‌اندازی کنید، ضروری است که مهارت‌های خاصی را فرا بگیرید که متضمن قابلیت‌های کلیدی برای کارآفرینی از قبیل خلاقیت، توانایی ادامۀ فعالیت در محیط‌های پرتنش و هنگام مواجهه با دشواری‌ها و مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز برای تشکیل دادن تیم‌های کاری فوق‌العاده باشد.

مهارت‌هایی که برای پایه‌گذاری کسب‌و‌کار خوب به آن نیازمند هستید

 آیا در فکر ادارۀ کسب‌وکار خود هستید؟

چه چیزی از یک فرد، کارآفرین موفق می‌سازد؟ مطمئناً تسلط کامل به مهارت‌های تکنولوژی یا خبره بودن در حوزه‌های کلیدی، کمک زیادی به شما خواهد کرد، اما هیچ‌کدام از این‌ها، تبیین‌کننده ویژگی‌های یک کارآفرین نیست. در عوض، قابلیت‌های کلیدی برای کارآفرینی شامل ویژگی‌هایی از قبیل خلاقیت، توانایی ادامۀ فعالیت در محیط‌های پرتنش و هنگام مواجهه با دشواری‌ها، و مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز برای تشکیل دادن تیم‌های کاری فوق‌العاده است.

اگر قصد دارید که کسب‌وکاری برای خودتان راه‌اندازی کنید، ضروری است که مهارت‌های خاصی را فرا بگیرید که متضمن این قابلیت‌ها باشد. هم‌چنین اگر شما در یک شغل مشغول به کار هستید که از شما انتظار می‌رود تا کسب‌وکاری را توسعه دهید یا به صورت کلی‌تر، فرایندها را رو به جلو هدایت کنید، توسعۀ مهارت‌های کارآفرینانه، امری بسیار مهم است.

در این مبحث، ما به مهارت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نیاز دارید، نگاهی می‌اندازیم و سپس منابعی را معرفی خواهیم کرد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را توسعه دهید.

تعریف کارآفرینی

برخی از خبرگان در حوزه کارآفرینی، این‌گونه فکر می‌کنند که کارآفرینان کسانی هستند که تمایل به پذیرش ریسک‌هایی دارند که دیگران ندارند. دیگران، کارآفرین را فردی می‌دانند که کسب‌وکاری موفق شروع و پایه‌گذاری می‌کند.

با توجه به تعریف گروه اول از کارآفرینی، برای کارآفرین بودن نیاز نیست که شما برای خود کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید. افراد زیادی که برای خودشان کار نمی‌کنند، اما در سازمان‌هایی که مشغول به کار هستند، به عنوان کارآفرین شناخته می‌شوند.

فارغ از اینکه شما چگونه یک «کارآفرین» را تعریف می‌کنید، موضوعی کاملاً مشخص وجو دارد، اینکه تبدیل شدن به کارآفرینی موفق، کار آسانی نیست.

پس چگونه است که یک نفر به طور موفقیت‌آمیز از فرصت‌های پیش روی خودش استفاده می‌کند، در حالی که دیگری با همان سطح معلومات، نمی‌توانند؟ آیا کارآفرینان از لحاظ ژنتیکی، با دیگران تفاوت دارند؟ یا اینکه آن‌ها از نقطۀ متفاوتی، به مسائل می‌نگرند که به طریقی به تصمیمات آن‌ها جهت می‌دهد و آن‌ها را هدایت می‌کند؟

با اینکه محققان زیادی تا کنون به بررسی این موضوع پرداخته‌اند، اما نمی‌توان یک پاسخ قطعی برای آن ارائه نمود. چیزی که ما می‌دانیم این است که به نظر می‌رسد کارآفرینان موفق، دارای ویژگی‌های مشترکی هستند.

 

ما این ویژگی‌های مشترک را در چهار طبقه به این شکل گرد‌آوری کرده‌ایم:

• ویژگی‌های شخصیتی؛

• مهارت‌های میان‌فردی؛

• مهارت‌های تفکر خلاقانه و نقادانه؛

• مهارت‌های عملی و اجرایی.

در ادامه، ما هر یک از این طبقات را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم و نگاهی به چند پرسش می‌اندازیم که اگر شما تمایل دارید یک کارآفرین موفق باشید، باید از خود بپرسید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

آیا در فکر ادارۀ کسب‌وکار خود هستید؟

تعریف کارآفرینی

ویژگی‌های شخصیتی

مهارت‌های میان‌فردی

مهارت‌های تفکر خلاقانه و نقادانه

مهارت‌های عملی و اجرایی

هنوز هم در فکر ادارۀ کسب‌وکار خود هستید؟

نکات کلیدی

عنوان : مهارت های کارآفرینی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مهارت های کارآفرینی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید