پاورپوینت مفهوم OKR چیست

پاورپوینت مفهوم OKR چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 237 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم OKR چیست

پاورپوینت مفهوم OKR چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

همه می‌دانیم که کسب و کارها بدون اهداف و مقاصد مشخص به نتایج مطلوبی نمی‌رسند. چرا که افراد سازمان تصوری از مسیری که باید در آن حرکت کنند، نخواهند داشت. OKR یک استراتژی مدیریتی محبوب است که به وسیله آن می‌توانید اهداف سازمان را تعیین کنید. هدف این استراتژی اتصال کارکنان بخش‌های مختلف با اهداف شرکت و تبدیل آن به نتایج قابل اندازه گیری است.

در این مبحث می‌خواهیم راجع به okr و نقش آن در سازمان توضیحاتی ارائه دهیم.

 

okr چیست؟

Okr مخفف Objectives and Key Results و به معنی اهداف و نتایج کلیدی است. همان‌طور که اشاره کردیم OKR نوعی استراتژی مدیریتی سودمند و مطلوب به حساب می‌آید که با در نظر گرفتن برنامه‌های بلندمدت و نتایج قابل پیگیری، دستیابی به اهداف سطح بالا و قابل اندازه‌گیری برای کسب و کار را فراهم می‌کند.

در پاسخ به سوال تکنیک okr چیست، می‌توانید بگویید okr یک سیستم هدف گذاری قدرتمند و نوعی پروتکل هدف گذاری مشارکتی برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، تیم‌ها و افراد است که باعث ایجاد هماهنگی در عملکرد و نتایج سازمان می‌شود.

به بیان دیگر، اجرای فرایند مدیریت عملکرد در سازمان با متد okr نوعی چارچوب برای تعیین هدف است که به سازمان‌ها کمک می‌کند اهداف قابل اندازه‌گیری را تعریف کرده و نتایج را پیگیری کنند. چارچوب okr برای تعیین اهداف گسترده در طول 3 ماه طراحی شده است.

 

منظور از اهداف و نتایج کلیدی در okr چیست؟

بسیاری از مدیران، هدف اصلی کسب و کار خود را سودآوری می‌دانند. این طرز تفکر باعث می‌شود تمرکز شما از مسائلی که اهمیت بیشتری دارند منحرف شود. بنابراین حتمال موفقیت در کسب و کار کاهش پیدا می‌کند. کسب و کار شما در صورتی می‌تواند موفق باشد که اهداف روشن و واضحی برای خود تعیین کرده و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کند.

در اولین گام، نرم افزار okr از مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌خواهد که برای تک تک واحدها و کارکنان سازمان برنامه‌ریزی کرده و هدفی را تعیین کنند. به این ترتیب افراد می‌دانند چگونه به سازمان برای رسیدن به اهداف خود کمک کنند. در ادامه معنای اهداف و نتایج کلیدی را بررسی خواهیم کرد.

• اهداف (Objectives)

اهداف چیزهایی هستند که می‌خواهیم به آن‌ها دست پیدا کنیم. این اهداف باید بلندپروازانه، عملگرا، قابل اجرا در زمان محدود و کیفی (بدون عدد و رقم) در نظر گرفته شوند. مدیران کسب و کارها باید برای کل سازمان، تیم و اعضا بین 3 تا 5 هدف را مشخص کنند.

• نتایج کلیدی (Key Results)

زمانی که اهداف تعیین شدند، باید برای هر هدف حداقل یک نتیجه کلیدی قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی و مشخص تعیین کنیم. نتایج کلیدی باید به صورت کمی تعیین شوند. در این صورت می‌توانید به راحتی بفهمید کسب و کار شما در چه وضعیتی قرار دارد و تا چه اندازه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

جدول زیر به ویژگی‌های اهداف و نتایج کلیدی اشاره می‌کند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

okr چیست؟

منظور از اهداف و نتایج کلیدی در okr چیست؟

نکات کلیدی okr چیست؟

تاریخچه okr چیست؟

فرمول اصلی okr چیست؟

ساختار okr به چه صورت است؟

چگونه از okr استفاده کنیم؟

مزایای پیاده سازی okr چیست؟

چگونه okr را در سازمان پیاده سازی کنیم؟

 

عنوان : مفهوم Okr چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم Okr چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید