پاورپوینت مفهوم پرستاشاپ چیست

پاورپوینت مفهوم پرستاشاپ چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 77 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم پرستاشاپ چیست

پاورپوینت مفهوم پرستاشاپ چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

اگر شما دارای کسب‌وکار آنلاین هستید، قطعا برای عرضه اینترنتی محصولات و خدمات خود، نیاز به یک وب سایت فروشگاهی خواهید داشت. برای داشتن یک سایت فروشگاهی، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین سیستم فروشگاه ساز است. با انتخاب و استفاده از یک سیستم فروشگاه ساز مناسب، می‌توانید محصولات خود و همچنین میزان فروش آن‌ها را به خوبی مدیریت کنید. برای این منظور راهی سریع و کم هزینه با عنوان سیستم پرستاشاپ وجود دارد، که در این مبحث قصد داریم به معرفی و بررسی آن بپردازیم.

پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ (Prestashop) یک سیستم مدیریت محتوا (cms) فروشگاهی رایگان و متن باز (Open Source) است که بر اساس زبان برنامه نویسی PHP و پایگاه داده MySQL ایجاد شده است. این سیستم به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا یک فروشگاه آنلاین موفق را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، ایجاد و راه‌اندازی کنند.

در حاضر بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ فروشگاه اینترنتی در سراسر جهان از پرستاشاپ استفاده می‌کنند و این سیستم به ۶۰ زبان دنیا در دسترس است.

تاریخچه پرستاشاپ

پرستاشاپ، در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک پروژه دانشجویی در دانشکده فن‌آوری اطلاعات فرانسه آغاز به کار کرد. این نرم‌افزار، برای اولین بار تنها به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در دسترس بود. 3 ماه پس از راه‌اندازی پروژه،  به 13زبان ترجمه شد.

شرکت پرستاشاپ نیز، در سال 2007 توسط ایگور شلومبرگر و برونو لیوک تاسیس شد.

استفاده از سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که ضرورت‌های یک سیستم فروشگاه ساز اینترنتی را در سیستم فروشگاه ساز خود، پیاده سازی کنید. ادامه برخی از این موارد را معرفی می‌کنیم.

مدیریت آسان فروشگاه اینترنتی

قالب‌های متنوع

فارسی سازی شده و راست چین

استفاده از درگاه‌های پرداخت متعدد

امکان درج کد تخفیف بر روی محصولات

امکان برگزاری جشنواره‌های فروش

امکان نقد و بررسی محصولات توسط خریداران و بازدیدکنندگان

امکان قرار دادن تصاویر محصولات در کنار آن‌ها، به صورت گالری

امکان مشاهده و بررسی جزئیات کامل سفارش و خرید مشتریان

امکان فروش در همه کشورها یا اختصاص دادن به یک کشور خاص

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پرستاشاپ چیست؟

تاریخچه پرستاشاپ

مزایای نرم افزار پرستاشاپ

معایب نرم افزار پرستاشاپ

برای استفاده از سیستم پرستاشاپ چه چیزهایی لازم است؟

عنوان : پاورپوینت مفهوم پرستاشاپ چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم پرستاشاپ چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید