پاورپوینت مفهوم اسکرام چیست

پاورپوینت مفهوم اسکرام چیست

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 132 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 16 ژوئن 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم اسکرام چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

اسکرام یک فریم ورک است که به تیم‌ها کمک می‌کند با هم کار کنند. مثل یک تیم والیبال که خودش را برای مسابقه آماده می‌کند، اسکرام تیم را تشویق می‌کند تا تجربه بیندوزند، در حالی که در حال رفع یک مشکل هستند، خودسازماندهی کنند و از برد و باخت‌ها درس بگیرند تا پیشرفت مداوم داشته باشند.

اصول اسکرام را نه تنها می‌توان درمورد تیم توسعه نرم‌افزار به کار برد، بلکه می‌توان برای همه تیم‌های کاری به کار بست. به همین خاطر است که اسکرام بسیار محبوب است. گاهی نیز اسکرام با فریم ورک مدیریت پروژه اجیل (agile) اشتباه گرفته می‌شود. اسکرام در واقع مجموعه جلسات، ابزارها و نقش‌هایی است که در کنار هم قرار می‌گیرند تا به ساختار تیم و مدیریت کارهایشان کمک کند.

در این مبحث خواهیم گفت اسکرام چیست و شما را با ساختار آن آشنا می‌کنیم.

فریم ورک (چارچوب) اسکرام چیست ؟

افراد اغلب فکر می‌کنند اسکرام همان اجیل (agile) است، زیرا اسکرام برمبنای رشد و پیشرفت مستمر قرار دارد که اصل اساسی agile است. به هر حال اسکرام چارچوبی است برای انجام کار، درحالی که agile یک طرز فکر است. پیاده‌سازی agile نیاز به تغییر دیدگاه تیم در خصوص ارائه ارزش به مشتریان دارد، اما استفاده از چارچوبی مانند اسکرام به شما کمک می‌کند چنین طرز فکری را آغاز کنید و اصول agile را در ارتباطات و فعالیت‌های روزمره خود به کار ببرید.

چارچوب اسکرام اکتسابی است و برمبنای یادگیری مداوم و سازگاری با عوامل متغیر قرار گرفته است. اسکرام واقف است به اینکه همه تیم از همان شروع پروژه همه چیز را نمی‌دانند و در خلال تجربه بهتر می‌شوند. اسکرام طوری ساختار یافته که به تیم‌ها کمک کند تا به طور طبیعی با شرایط در حال تغییر و نیازهای کاربر سازگار شوند و این کار با اولویت‌بندی مجدد که در پروسه صورت می‌گیرد، انجام می‌شود، به همین خاطر تیم شما مدام در حال یاد گرفتن و پیشرفت خواهد بود.

اسکرامی که ساخته می‌شود خیلی سفت و سخت نیست. نحوه اجرای آن می‌تواند مطابق با نیازهای سازمان باشد. تئوری‌های زیادی وجود دارد در خصوص اینکه چگونه تیم اسکرام باید برای موفقیت تلاش کند. اما تجربه نشان داده شفافیت در ارتباطات و تلاش برای پیشرفت مداوم باید همیشه در مرکز چارچوبی که انتخاب می‌کنید باشد، حال هر چارچوبی که باشد. بقیه چیزها بستگی به خودتان دارد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

فریم ورک (چارچوب) اسکرام چیست ؟

مفاهیم اسکرام

چه کسانی از اسکرام استفاده می‌کنند؟

ارتباط Agile و اسکرام چیست ؟

مزایای متدولوژی اسکرام چیست ؟

ویژگی خاص مدیریت پروژه اسکرام چیست ؟

تیم اسکرام شامل چه کسانی می‌شود؟

سخن آخر

عنوان : مفهوم اسکرام چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم اسکرام چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید