پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی 

پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 90 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی

پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

امروزه مراکز اقامتی متنوعی از گران‌قیمت گرفته تا ارزان‌قیمت و اشتراکی پاسخگوی نیاز گردشگران مختلف هستند. یکی از عواملی که باعث تنوع قیمتی بالا در بین هتل‌ها می‌شود، هزینه‌ی ساخت هتل است. بسیاری از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت با هزینه‌هایی دور از ذهن و به‌وسیله مواد اولیه‌ای خاص ساخته شده‌اند که آشنایی با جزییات به‌کار رفته در ساخت این هتل‌ها می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد.

احتمالا از دیدن تصاویر کاخ امارات در شهر ابوظبی کشور امارات متعجب میشوید. برای ساخت این هتل حدود 3 میلیارد دلار هزینه شده است و به‌عنوان یکی از پر‌هزینه‌ترین هتل‌های جهان شناخته می‌شود.

 

تاریخچه کاخ امارات 

برای تزیین این هتل که ساخت آن در سال 2005 آغاز شد، از طلا و سنگ مرمر خالص استفاده شده است. حتی دستگاه فروش طلا در لابی هتل وجود دارد. این هتل هزینه ای بسیار بالا برای اقامت هر شب مهمانان خود دریافت می کند ولی اقامت در این هتل حسی شبیه اقامت در یک قصر مجلل را به مهمانان خود هدیه می دهد.

 

دسترسی به هتل قصر امارات ابوظبی

این هتل در قلب ابوظبی و نزدیک به جاذبه های اصلی گردشگری و مناطق مهم تجاری آن قرار گرفته است. هتل قصر امارات تنها 40 دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی و 90 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. مکان های گردشگری پرطرفدار نزدیک هتل قصر امارات شامل مسجد بزرگ، مرکز نمایشگاه های ملی ابوظبی است که هر دو در فاصله 20 دقیقه ای تا آن قرار گرفته اند. مرکز خرید بزرگ مارینا و سایر مراکز خرید نیز پیاده قابل دسترسی هستند. آدرس آن جاده غرب کرنیش امارات متحده عربی است.

 

حقایق کاخ امارات

کاخ امارات ‌1002 لوستر و 102‌ آسانسور دارد. همچنین در کنسرتی که در سال 2008 برگزار شد، سالن هتل حدود 15000 نفر را در خود جای داد.

 

معماری کاخ امارات 

شما در کاخ امارات می‌توانید ویژگی معماری خاص امارت متحده عربی را نظاره کنید. در معماری بناهای این کشور معمولا معماران از طبیعت خاص امارات الهام می‌گیرند. همچنین طراحی برج‌های اتحاد نیز بسیار چشم‌نواز است.

طراحی هتل شامل زیبایی عناصر سنتی عربی مانند گنبد اصلی با قطر ۴۲ متر که در پایین آن به کاشی های موزاییکی شیشه ای نقره ای و طلایی می رسد و همچنین دارای ۲۰ کیلوگرم طلای جامد است. رنگ های قرمز و زرد و نارنجی که در این گنبد به نمایش در می آید بازتابی از صحراهای ابوظبی است و این ساختمان با یک کیلومتر طول دارای جذابیت های زیادی است. ۱۱۴ گنبد در هتل قرار داشته که Grand Atrium یا همان گنبد اصلی بلندتر از گنبد کلیسای سنت پیتر در ایتالیا است.

طاق های کاخ امارات با سنگ های ایتالیایی پوشیده شده و بزرگتر از Arc de Triomphe در پاریس می باشد. ۱۰۰۲ لوستر کریسال از برند معروف Swarovski که از بزرگترین های نوع خود در جهان می باشند. بیش از یک میلیون فوت مربع از سنگ مرمر که از ایتالیا، اسپانیا، چین و هند وارد شده است. ۲۰۰ آب نما در فضای ۶۰۰ هکتاری پارک گونه آن که بیش از ۸ هزار درخت در آن قرار داشته و دارای محل اختصاصی فرود هلیکوپتر می باشد. ۱۲۸ آشپزخانه و همچنین ۱۴۰ آسانسور همگی از امکانات فوق العاده این کاخ زیبا می باشند.

 

معماری گنبد قصر امارات

گنبد اصلی کاخ امارات ابوظبی دارای ۶۰ متر ارتفاع و ۴۲ متر عرض می باشد و به عنوان بزرگترین گنبد در جهان شناخته می شود. این گنبد با ۱۳ رنگ از سنگ مرمر، از زرد مشابه طلوع خورشید گرفته تا قرمز غروب خورشید تزیین شده تا بسیاری از رنگ های بیابان های ابوظبی را به نمایش بگذارد. طلای ۲۲ عیار داخل گنبد را پوشش داده است و این بزرگترین پوشش طلایی است که در یک ساختمان به کار رفته است. تمام فضای داخل هتل که چیزی در حدود ۶ هزار متر مربع می باشد با طلای ۲۲ عیار تزیین شده اند.

 

 

مقدمه

تاریخچه

دسترسی به هتل قصر امارات ابوظبی

گشت‌وگذار در کاخ امارات رایگان است!

 ساحلِ کاخ امارات کجاست؟

اقامت در کاخ امارات چقدر هزینه دارد؟

حقایق دیوانه‌کننده کاخ امارات

معماری خلاقانه ابوظبی

ویژگی های معماری

تزیینات پیچیده و ظریف

دنیای معماری اسلامی

معماری گنبد قصر امارات

پیمانکاران، تامین کنندگان و ساخت و ساز

سیتم های روشنایی

امکانات جلسات و کنفرانس ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 46 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری کاخ امارات در ابوظبی 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید