پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش 

پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 108 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش 

پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

گل شرق

گل شرق (به انگلیسی:Flower of the East) نام طرحی است گردشگری با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱/۷ میلیارد یورو در منطقه آزاد کیش که بزرگترین سرمایه‌گذاری خارجی در تاریخ ایران در زمینه گردشگری می‌باشد. قرارداد این پروژه در سال ۱۳۸۱ منعقد شد. در سال ۱۳۹۶ خبر لغو قطعی این پروژه اعلام شد.

 

اطلاعات پروژه گل شرق

این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع اجرایی می‌شود. این طرح مشتمل بر هفت هتل که یکی از آنها هتلی هفت ستاره‌است، همچنین در این طرح ۴۵۰۰ واحد مسکونی پیش بینی شده‌است. قرار بود این پروژه در ظرف مدت هفت سال به اتمام برسد ولی به دلیل پاره‌ای مشکلات انجام این پروژه به تعویق افتاده‌است.

مجری این طرح شرکت توسعه گل شرق ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد که ۹۸ درصد سهام آن متعلق به شرکت FOE Projektgeselschaft mbH آلمان می‌باشد. اصلاحیه مجوز سرمایه‌گذاری خارجی توسط سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی وزارت اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۶/۱۰/۱۳۸۷ به این پروژه ابلاغ شد.

 

معماری کیش از گذشته تا کنون

معماری ابنیه کیش به طور کلی به چهارگروه مختلف دسته بندی می شود. گروه اول ابنیه معماری متعلق به دوران گذشته و قبل از طرح توسعه کیش است. در این گروه ساختمان های سنتی در بافت روستایی قرار می گیرند که عمدتا ساختمان های با مصالح بنایی موجود، با فرم بسیار ساده و دارای حیاط مرکزی است. همچنین مساجد سنتی کیش نیز در این گروه قرار می گیرند.

 

پروژه گل شرق در منطقه آزاد کیش

پروژه گل شرق در منطقه آزاد کیش، بزرگترین سرمایه گذاری خارجی تاریخ ایران به ارزش 2 میلیارد دلار در زمینه گردشگری است و هم اکنون در مرحله اجرایی قرار دارد.به گزارش خبرگزاری فارس، این پروژه در زمینی به مساحت 2 میلیون متر مربع زمین و 400 تا 500 متر جزیره مسکونی اجرا می شود و در 2 میلیون و 500 هزار متر مربع زمین حدود یک میلیون متر مربع زیربنا خواهد بود.

براساس این گزارش در این پروژه 7 هتل تأسیس می شود که یکی از این هتلها هفت ستاره است و حدود 1120 اتاق در این هفت هتل وجود دارد و هتلها در فازهای مختلف ساخته می شود.

 

 

فهرست

اطلاعات پروژه

پروژه گل شرق در منطقه آزاد کیش

تصویر پلان ها

طرح رویای منطقه گل شرق در کیش

معماری کیش از گذشته تا کنون

شیوه معماری معاصر کیش در دوره پهلوی

شکل گیری شیوه معماری معاصر کیش

ایده ی طراحی معماری کیش

معرفی بناهای شیوه معماری معاصر کیش در دوران پهلوی

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری پروژه گل شرق کیش 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید