پاورپوینت معماری و سیاست

پاورپوینت معماری و سیاست

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 98 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری و سیاست

پاورپوینت معماری و سیاست  ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

سیاست در معماری

قبل از اینکه به بررسی موضوع سیاست در معماری بپردازیم به بررسی موضوع خود سیاست و مفهوم آن می پردازیم , سیاست در لغت یعنی خط مشی و راهی که انسان در پی دارد و در زبان عربی ریشه آن به رام کردن اسب برمیگردد همچنین سیاست در انگلیسی ( politics ) به معنی قواعد و اصول راهنما و قواعد اصلی و … است و در باور و مفهوم عامیانه به معنای راهبرد ها و تصمیمات یک گروه است حال این گروه میتواند شامل گروه های سیاسی , دانشگاهی و … باشد . لازم به ذکر است که سیاست در علوم سیاسی دارای معانی و مفاهیم مختلف دیگری است .

 

 

تاثیر سیاست در معماری

تاثیر سیاست بر معماری میتواند مستقیم و یا غیر مستقیم باشد برای مثال در گذشته در هنگام پادشاهی پادشاهان برای تعیین مرز و قلمرو خود بنا های عمومی و عام المنفعه را در حاشیه شهر ها می ساختند و مکان های دیگری همچون کاخ ها را با سلیقه و معماری مورد نظر خود می ساختند از این رو معماری در طول تاریخ دسخوش تغییرات زیادی شده است و سبک های مختلفی در دوره های زمانی مختلف وجود داشته است . همچنین تاثیر سیاست بر معماری موجب رونق گرفتن مکان ها و شهر ها از نظر اقتصادی نیز میتواند باشد . همانطور که اشاره شد سیاست تاثیرات زیادی بر معماری شده است شاید بوجود آمدن نرم افزار های معماری و پایان دوره معماری بدون اتوکد autocad  و معماری سنتی و بوجود آمدن نرم افزار هایی همچون نرم افزار اسکچ آپ sketchup و … در اثر تاثیر سیاست بر معماری باشد .

 

 

فهرست

معماری اسلامی

سیاست در معماری

تاثیر سیاست در معماری

مشکلات تئوریزه‌کردن «امر سیاسی» در گفتمان معماری

معماری در سیاست و سیاست در معماری

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری و سیاست

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 41 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری و سیاست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید