پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست

پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 91 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست

پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

درختان کهنسال حس رسیدن به جاودانگی و بقاء را دارند و از این حیث برای انسان مقدس و قابل ستایش است. اصولا نوع نگاه ما به چیزهایی که از گذشته مانده متفاوت است به همین دلیل معمولا در کنار آن معبد مسجد زیارتگاه و اماکن مقدس می سازیم. این درختان در درون خود در طبقات مختلف بالا و پایین  و در پوسته خود و شاخه و برگها و ریشه تنوع بسیار زیادی از انواع موجودات گوناگون  پرنده حشره و غیره را دارند که عملکدشان بر هم و بر درخت تاثیر می گذارد و تنها انسان نیست که از آن بهره می برد.

 

اکوسیستم

اکوسیستم از تنوع بخش‌های غیرزنده و بخش‌های زنده تشکیل می‌شود که به روشی مرتبط عمل می‌کنند ساختار و ترکیب آن به وسیلهٔ عوامل محیطی متنوع مرتبط با هم مشخص می‌گردد. تنوع این عوامل سبب وارد شدن تغییرات پویا به اکوسیستم می‌شود. برخی از بخش‌های مهم‌تر عبارتند از: خاک، اتمسفر، تشعشعات خورشیدی، آب و موجودات زنده.

 

دفینه درختان کهنسال

در دفینه یابی با استفاده از درختان قدیمی سه گونه با اهداف مختلف دفینه گذاری ، رویت شده که بیان میشود و در پایان نیز مکان هدف با توجه به تعداد و نحوه قرارگیری درختان و نوع درخت ( هر منطقه و قومی درخت نشانه خاصی داشتند با گرای خاص ) و چشمه بیان میشود انشالله مثمر ثمر باشد .

 

دفینه های باستانی

دفینه های باستانی : اگر چشمه در کنار درختان ، گاهی اوقات از خود تکه های سفال بیرون میدهد به هدف زده اید . در ظل ظهر تابستان هم طعم آب کمی تغییر میکند و بویی شبیه کاربیت یا مردار میدهد . این نوع دفینه گذاری از معدود مواردی است که واقعا دفینه گذاری صورت گرفته است و قصد هدیه و نذر و … نیست . ساختاری خاص دارد و از منفذی که آب بیرون می آید اگر یک متر به جلو حفر کنید لوله های سفالی خواهید دید . لوله ها را با تامین امنیت دنبال کنید به آب انبار میرسید در گوشه ای از اتاق مکعبی پلپ شده با ساروج خواهید دید اگر داخل اتاق نبود دیوارهایی را که مشرف به درختان است را چک کنید بدون شک با دفینه ای خوب روبرو هستید .

 

 فهرست

مقدمه

اکوسیستم

دفینه درختان کهنسال

دفینه گذاری بر پایه نذر

دفینه گذاری اشخاص

دفینه های باستانی

استان یزد و چنار کهنسال چک چک

چنار کهنسال چک چک

تا ثیر درختان کهنسال در محیط اطراف

درختان کهنسال به عنوان یک اکو سیستم طبیعی کامل

استان یزد

درخت کهنسال کیش

نکات جالب در مورد درخت انجیر معابد که تا به حال نشنیده اید

مسجد طزرجان

برکه آب شیر کوه در گذشته

برکه  کنونی آب شیر کوه

مداخلات انسانی در سیستم طبیعی

 

عنوان: پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری و درختان دیر زیست 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید