پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان 

پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 104 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان 

پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

طراحی ویلا سریع لواسان بر اساس ساخت سریع ویلا و پیش ساختگی در طراحی ویلا در لواسان به عنوان یک الگوی پیشرو  طراحی ویلا لواسان و کاهش دوره ساخت با بهره گیری از پیش ساختگی و ساخت صنعتی می باشد. این ساختمان در یکی از زمین های دور افتاده لواسان قرار گرفته است که  در آنجا کمتر ساخت و ساز انجام می گرفت .به این دلیل این سایت را  انتخاب کردن که سکوت بودن در سایت  و عرصه وسیع دید به مناظر اطراف را دارد.

 

موقعیت ویلا سریع لواسان

این ویلا در یک زمین تپه ای شیب دار در شهر لواسان که سی دقیقه با مرکز تهران فاصله دارد، واقع شده است. از مرتفع ترین قسمت این ملک، منظره ی زیبایی از رودخانه ی جاجرود و رشته کوه های با شکوه البرز به چشم می خورد. درِ ورودی این ویلا در قسمت پایین این تپه ی شیب دار می باشد. یک دیوار حایل سنگی 30 درجه ای، محدوده ی این زمین را از سمت غرب با ویلای مجاور مشخص می کند. بر فراز این تپه، در قسمت فوقانی زمین، یک سری خانه های پست مدرن، زننده و نامتناسب (McMansions) به ردیف کنار یکدیگر قرار دارند که از لحاظ حجم و اندازه، قابلیت دید و کثرت پوشش نماها با یکدیگر در رقابت هستند.

 

معماری ویلا سریع لواسان

ویلای سریع لواسان یک تجربه متفاوت طراحی ویلا در پیش ساختگی و ساخت سریع یک ویلا است .زمین پروژه در یکی از بخش های دور افتاده لواسان که کمتر در معرض ساخت و ساز بوده ، قرارگرفته است . سکوت حاضر در سایت  و عرصه وسیع دید به منظر اطراف ، دلیل انتخاب سایت بوده است . ایجاد یک واحد اصلی برای زندگی دائم و یک واحد سرایداری که به خیابان اصلی دید داشته باشد خواسته اصلی مشتری بود . جدای از این با توجه به علاقه ایشان به سازه های پیش ساخته به لحاظ سرعت ساخت ، میباست تمامی عناصر معماری مانند دیوارها و سقف های شیبدار با ملاحضات اجرایی سازه های LSF  و پیش ساختگی و ساخت صنعتی در نظر گرفته میشد . بستر پروژه نیز محل انباشت نخاله ساختمانی بود و لذا بستر سایت نیز میبایست پیش از هر اقدامی اصلاح می شد.

 

 

فهرست

مقدمه

موقعیت

معرفی پروژه از زبان معمار

سازه های LSF

چالش های بنا

معماری

مهمترین ویژگی های ویلای سریع لواسان

تصویرپلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای سریع لواسان 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید