پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک

پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 182 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک

پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

موزه ی  هنر مدرن یا نوگرا (به انگلیسی: Museum of Modern Art)، یکی از مهم‌ترین موزه‌های هنرهای مدرن جهان است که در بخش منهتن، شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته‌است.

موزه ی  هنر مدرن نیویورک در تاریخ ۷ نوامبر ۱۹۲۹ میلادی، رسماً تأسیس شد. تأسیس موزه هنر مدرن توسط اَبی الدریچ راکفلر، همسر جان د. راکفلر جونیور و دو تن از دوستان مجموعه‌دارش به نام‌های لیلی پ. بلیس و مری کویین سولیوان پایه گذاشته‌شد.

 

تاریخچه  موزه هنر مدرن نیویورک 

اولین بار در سال 1929 افتتاح شد، MoMA اولین موزه در جهان بود که به هنر مدرن تمرکز می کرد و مجموعه دائمی آنها بیش از 135،000 قطعه از هر رسانه ای که به مرد شناخته شده بود. علاوه بر این، MoMA میزبان مجموعه همیشه در حال تغییر از نمایشگاه های موقت است.

مجموعه موزه را می توان به شش دسته تقسیم کرد: معماری و طراحی، نقاشی، فیلم و رسانه، نقاشی و مجسمه سازی، عکاسی و چاپ و کتاب های چاپ شده.

 

 

فهرست

تاریخچه مختصری از موزه

فعالیت های دوستانه خانواده و رویدادهای ویژه

امکانات

نکات قابل توجه

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه هنر مدرن نیویورک

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید