پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران

پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 229 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران

پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

معرفی موزه موسیقی تهران

طرح تاسیس موزه موسیقی ایران توسط سه تن از مسئولان فرهنگی و هنری کشور ، آقایان سید محمد بهشتی (مدیر عامل وقت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ) ، مرتضی کاظمی (مدیرعامل وقت فرهنگسرای بهمن و مشاور شرکت توسعه) و علی مرادخانی(رئیس وقت مرکزموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1372 تهیه و  از سال 1374 و با مدیریت آقای علی مرادخانی آغاز گردید.

موزه موسیقی مانند موزه ملک و موزه هنرهای معاصر و ده‌ها موزه و گالری تهران و مراکز استان‌ها، برای میلیون‌ها هموطن هنردوست ایرانی، محفل شناخته‌شده‌ای نیست و تا حدی هم، حق با هموطنان است که اطلاع‌رسانی ضعیف، زمینه ناشناس بودن مقاصد گردشگری شهری را سبب می‌شود.

 

گنجینه موزه موسیقی تهران

بخش دیگری از موزه موسیقی تهران، سالنی است که در آن سازهای اهدا شده متعلق به اساتید بزرگ موسیقی را به نمایش گذاشته‌اند. هر کدام از این سازها قدمتی طولانی دارند و وسیله‌ای برای نواخته شدن بهترین آثار موسیقی ایرانی بوده‌اند. سازهایی متعلق به استادانی چون عشقی، کیهان کلهر، میرزا عبدالله و… که به زیبایی پشت ویترین‌ها می‌درخشند. بخشی دیگر از موزه هم گنجینه‌ای است از یادگارهای هنرمندان و ستارگان عرصه موسیقی کشور.

 

 

فهرست

معرفی موزه موسیقی تهران

در تصاویر زیر پلان های این مجموعه را مشاهده می کنید

چرا موزه موسیقی

بخش‌های مختلف موزه موسیقی تهران

سالن نمایش سازها

گنجینه موزه

آرشیو صوتی تصویری موزه

نمایشگاه تجهیزات ضبط و پخش صوت

کتابخانه

کارگاه ساخت و مرمت ساز

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه موسیقی تهران 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید