پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 105 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو ppt در 40 اسلاید زیبا  تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

مرکز فرهنگی حیدر علی‌اُف در باکو (آذربایجان) یکی دیگر از آثار تکرار‌ نشدنی بانوی معمار شرقی زاها حدید است که به راستی در همه ابعاد معماری و غیر معماری پروژه‌ی موفقی بوده است.

زاها حدید در سال ۱۹۵۰ در بغداد در خانواده‌ای روشنفکر و مسلمان متولد شد. او تحصیلات دوران ابتدایی را در یکی از دیرهای کاتولیک فرانسوی زبان بغداد سپری کرد. پس از آن، به‌ سبب جو فرهنگی خانواده، با حمایت والدینش و روابط گسترده‌شان به آرزوی ایام کودکی‌اش تحقق بخشید و بعد از گذراندن دوره ریاضیات در دانشگاه آمریکایی بیروت (۱۹۶۸ـ۱۹۷۱) به مدرسه معماری AA لندن رفت و بدین ترتیب وارد دنیای زیبای معماری شد.

طرح مرکز فرهنگی حیدر علی اُف، ارتباطی سیال و پیوسته بین درون ساختمان و میدان اطرافش برقرار کرده است. این میدان به عنوان سطح زمین که به تمام قسمت‌های بافت شهر باکو دسترسی دارد خیز برمی‌دارد تا فضای عمومی داخل ساختمان را در برگیرد و سلسله مراتب فضاهای به هم پیوسته برای مراسمات و اتفاقات فرهنگی معاصر و سنتی آذربایجان را تعریف نماید.

فهرست

مقدمه

فضاهای مرکز فرهنگی حیدر علی اف زاها حدید

دسترسی‌ها

طراحی داخلی

کتابخانه

مصالح مرکز فرهنگی حیدر علی اف زاها حدید

نورپردازی مرکز فرهنگی حیدر علی اف

طراحی هندسه و سازه مرکز حیدر علی اف

عنوان: پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت

 پاورپوینت معماری موزه مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید