پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی 

پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 174 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی

پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

بدون شک بازدید از موزه‌های آثار هنری را می‌توان یکی از مهم‌ترین اهداف گردشگران برای تهیه بلیط هواپیما و سفر به نقاط مختلف دنیا دانست. امروزه این موزه‌ها نقش مؤثری در صنعت گردشگری کشورها ایفا می‌کنند و به پاتوق هنردوستان و هنرمندانی تبدیل‌شده‌اند که برای لذت بردن و تأثیر گرفتن از آثار هنرمندان دیگر فرهنگ‌ها از این اماکن بازدید می‌کنند.

 

معرفی موزه سمیه

موزه سمیه موزه‌ای خصوصی و موسسه‌ای فرهنگی_غیرانتفاعی در مکزیکوسیتی است که از دو ساختمان مجزا به نام‌های مجتمع کارسو (Plaza Carso)و مجتمع لورتو Plaza Loreto تشکیل شده است.

این موزه حاصل 30 قرن از تاریخ هنر_که شامل بیش از 66 هزار اثر هنری می‌شود را در خود جای داده است. آثار هنری این موزه متشکل از تندیس‌های دوران پیشاکلمبی آمریکای میانه، آثار هنری قرن 19 و 20 مکزیک و مجموعه ارزنده‌ای از آثار اساتید قدیم اروپا و هنرمندان هنر نوگرای غربی چون آگوست رودن، سالوادور دالی، بارتولومه استبان موریلو و تینتورتو می‌باشد.

جالب است بدانید که این موزه از روی نام سمیه دومیت، همسر فقید مالک میلیونر موزه نام‌گذاری شده است.

موزه سمیه در سال 2013 موفق شد با بیش از یک‌میلیون بازدیدکننده به پربازدیدترین موزه هنری کشور مکزیک مبدل شود و در رتبه 56 ام پربازدیدترین موزه دنیا جای گیرد.

امروزه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده با تهیه بلیط هواپیما مکزیک از این موزه بازدید می‌کنند.

 

تاریخچه و ساختمان موزه سمیه

ساختمان اصلی این موزه (واقع در قسمت جنوبی مکزیکوسیتی) که به پلازا لورتو معروف است، توسط کارلوس اسلیم(مالک موزه) در سال 1994 بازگشایی و افتتاح شد.

سال‌ها بعد ساختمان جدید موزه توسط معمار مشهور مکزیکی فرناندو رومرو در منطقه نوو پلانکوی مکزیکوسیتی با بودجه بالغ‌بر 70 میلیون دلار طراحی شد و پلازا کارسو نام گرفت.

 

معماری موزه سمیه

این موزه زیبا با معماری عجیبش یکی از آثار «فرناندو رومرو» معمار معروف مکزیکی بوده است و ساختمان آن در محله‌ای که از سال‌های دهه چهل میلادی منطقه‌ای صنعتی بوده، مانند شیئی نازل شده از سیاره‌ای دیگر جلب نظر می‌کند.

حجم واحدی که سطح خارجی آن حاصل کنار هم آمدن قطعاتی از منحنی‌های متعدد است، بر پایه‌ای بتنی قرار گرفته، به خود پیچیده و فرمی ارگانیک و غیر متقارن را شکل داده است.

ساختار این حجم که که بیشتر به مجسمه‌ای شهری می‌ماند، از ۲۸ ستون فولادی و ۷ نوار افقی به دور آن‌ها تشکیل شده است. ستون‌ها هر کدام با شعاعی متفاوت قوس برداشته‌اند و میله‌های افقی در سطوح طبقات به دور سازه پیچیده و اسکلت کلی را ساخته‌اند.

 

مقدمه

معرفی موزه سمیه

داستان موزه سمیه

تاریخچه و ساختمان موزه سمیه

معماری موزه سمیه

کلکسیون موزه

دیدنی‌های موزه

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه سمیه مکزیکوسیتی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید