پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام

پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 48 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام  

پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام  ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

این موزه قدیمی بعد از احداث مورد بازبینی مجدد قرار گرفته است و در واقع موضوع ایمنی آب ، دلیل اصلی بازنگری و  توسعه جزیره موزه Biesbosch بوده است .

این موزه که بعد از بازنگری با بال جدیدی که به محوطه زیبای آن باز می شود کاملاً دگرگون شده و گسترش یافته است و یک رستوران و یک نمایشگاه موقت برای هنرهای معاصر را در خود جای داده است.

موزه بیسبوش ( Biesbosch) یک پروژه منطقی، عملی و در عین زمان هماهنگ و سازگار با محیط زیست است. این سایت در محدوده 13000 متر مربع قرار دارد و در مرز پارک ملی بیسبو در نزدیکی شهر دورترچت در هلند قرار دارد که در محدوده پارک ملی بیسبوش قرار دارد. از نظر معماری پایدار و محوطه سازی، یکی از بهترین نمونه های بازیافت است.

 

فهرست

درباره بیسبوش

بازسازی موزه Biesbosch

ساختاربیسبوش

موزه ای با نگرش معماری سبز

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه بیس بوش ون در دام  

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید