پاورپوینت معماری بازار کرمان

پاورپوینت معماری بازار کرمان

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 137 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بازار کرمان

پاورپوینت معماری بازار کرمان  ppt در 42 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

بازار کرمان که به بازار گنجعلی‌ خان نیز شناخته می‌شود، از جاهای دیدنی کرمان به شمار می‌رود و از میدان ارگ شروع و به میدان مشتاقیه ختم می‌شود. مجموعه ‏‌بناهای اطراف بازار کرمان از دوره صفویه به بعد همگی در ارتباط با بازار ایجاد شدند.

شهر و استان کرمان از تاریخی‌ترین و پرجاذبه‌ترین شهرها و استان‌های ایران بوده به طوری که بسیاری از بناهایی که شهرت جهانی دارند همچون ارگ بم در این استان قرار دارند. بازار بزرگ کرمان از راسته ها و بازارهای متفاوتی تشکیل شده به طوری که مجموعه بناهای متصل به این بازار ۶۰ درصد بناهای تاریخی کرمان را به خود اختصاص می‌دهد.

 

بخش‌های بازار کرمان

بازار بزرگ کرمان از بازارهای متفاوت چون بازار گنجعلی‌ خان، بازار اختیاری، بازار قیصریه زرگری، بازار مسگرها، بازار کفاش‌‌ها، بازار کلاه‌مال‌‌ها، بازار آهنگری، بازار عزیز، بازار عطاران، بازار مظفری، بازار قدمگاه، بازار قلعه محمود و بازار قلعه تشکیل شده است.

از دیگر بخش‌‌های بازار کرمان چهارسوق‌‌هایی است که این بازار را به دیگر بازارهای فرعی ارتباط می‌دهد؛ نظیر چهارسوق گنجعلی‌ خان که محل تقاطع دو راسته بازار است و در گذشته یکی از پرترافیک‌ترین نقاط تجاری شهر کرمان بوده است .مجموعه‏‌های گنجعلی‏ خان، ابراهیم خان، وکیل و حاج آقا علی در بازار کرمان قراردارند.

 

 

فهرست

معماری بازار کرمان

بازار کرمان

بخش‌های بازار کرمان

بازار نقارخانه

بازار گنجعلی‌خان

چهارسوق گنجعلی‌خان

کاروانسرای هنود (هندوها)

بازار اختیاری

بازار و مجموعه وکیل کرمان

بازار مظفری

بازار عزیز

مجموعه حاج آقاعلی (بازار آهنگری)

بازار ارگ

راسته بازارهای مسگری

مجموعه و بازار ابراهیم ‌خان

بازار سردار

راسته جنوبی

بازار قلعه محمود

بازار میدان قلعه

 

عنوان: پاورپوینت معماری بازار کرمان  

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 42 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بازار کرمان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید