پاورپوینت معماری بازار مهاباد

پاورپوینت معماری بازار مهاباد

دسته بندی:

قیمت: 12900 تومان

تعداد نمایش: 223 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 15 اکتبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بازار مهاباد

پاورپوینت معماری بازار مهاباد ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

بازار در شهر سنتی ایرانی یک رودخانه است مانند یک رشته عاطفی،همانطور که جریان صاف و زلال آب در رود به بالا دست چشم دوخته، بازار ایرانی چشم در چشم شرایط اجتماعی و اقتصادی و سیاسی جامعه دوخته است.بازارهای سنتی ایران نقطه تقاطع جامعه شهری و روستایی و عشایری، با بافت یکسانی در زمینه اجتماعی در ایران روبرو بوده هر چند که در نقش ها و صورت ها متفاوت و اعجاب انگیز هستند. اقلیم و فرهنگ بومی در این میاننقشی جاودانه دارد.

 

بازارهای مهاباد

وقتی اسم بازارچه های مرزی مهاباد به میون میاد همه خریداران وسوسه می شوند، بازارچه مرزی مهاباد شامل چند مرکز خرید مهم با نام های بازار اصغری، مرکز تجاری نور و مرکز خرید نوین، تاناکورا و نگین غرب می شوند که در آنها هر نوع کالایی که فکرش را بکنید پیدا می شوند، استان آذربایجان غربی دارای مرزهای زمینی مشترکی با کشورهای ترکیه، عراق و نخجوان می باشد که از همین رونق تجاری آنها زبانزد خاص و عام است

 

بازار اصغری مهاباد

از بازارچه های مرزی مهاباد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، این بازار در ساختمانی چهار طبقه با دو قسمت شرقی و غربی فعالیت دارد و در آن لوازم خانگی، صوتی و تصویری، برقی، انواع پوشاک زنانه و مردانه، تزئینات منزل و محل کار، سیسمونی و اسباب بازی، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، ساعت و اکسسوری و زیورالات با وفور فراوان و نرخ مناسب عرضه می شوند.

 

مجتمع تجاری نگین غرب مهاباد

یکی دیگر از بازارچه های مرزی مهاباد ، مجتمع تجاری نگین غرب می باشد که در زمینی با وسعت 76 هزار متر مربع و ساختمانی شش طبقه مجلل دایر شده است، اینجا دارای 500 مغازه تجاری در همه زمینه ها از جمله پوشاک زنانه و مردانه، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و برقی، سیسمونی و لوازم خواب، کیف و کفش، تزئنیات منزل، اکسسوری، ساعت و عینک و اسباب بازی می باشد، امکانات رفاهی خوب همچون شهربازی، کافه رستوران و پارکینگ خودروهای سواری در کنار عرضه اجناس برند و ارزان قیمت از ویژگی های نگین غرب بشمار می رود.

 

بازار تاناکورای مهاباد

از جالب ترین مراکز خرید مرزی مهاباد بازار تاناکورای مهاباد در اطراف بازار اصغری می باشد، در این بازار کالا خیلی ازرانتر از سایر بازارچه های مرزی عرضه می شوند و در زمینه لوازم خانگی، کیف، کفش، تزئینی، سیسمونی، دیجیتال، پوشاک، آرایشی و ورزشی و در مجموع هر چه که فکرش را بکنید در کیفیت های مختلف فروخته می شوند.

 

 

فهرست

مقدمه

درباره ی مهاباد

پیدایش مهاباد

بازارهای این شهر

بازار اصغری مهاباد

مجتمع تجاری نگین غرب مهاباد

بازار تاناکورای مهاباد

بازارچه نور مهاباد

درباره بازار تاناکورا مهاباد

دلایل محبوبیت

وسایل موجود در این بازار

نکات تکمیلی

مسجد جامع سرخ مهاباد

معماری

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری بازار مهاباد

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بازار مهاباد

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید