پاورپوینت معماری بازار آمل

پاورپوینت معماری بازار آمل

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 129 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بازار آمل

پاورپوینت معماری بازار آمل ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

بازارهای سنتی در رونـد تکـوین و تحـول خـود بـه همـراه دیگـر عناصـر شـهری از شـناخته تـرین بخـشهـا در چهـره شهرهای ایران و برخـی جوامـع اسـلامی اسـت. بـازار در ایـران بـه منزلـه قلـب شـهرهای سـنتی مرکـز تجـارت بـود و نیز مرکز فعالیتهای اجتماعی، فرهنگـی، مـذهبی و سیاسـی بـه شـمار مـیآمـد. ازیـن رو نقـش بـازار را بایـد در زمینـه آن یعنی شهر بررسی کرد.

شهر آمل یکی از شهرهای کهـن ایـران اسـت کـه در گذشـته بـر سـر راه مهـم بازرگـانی دریـای مازنـدران و هـمچنـین مرتبط بـا راههـای عـراق و مرکـز ایـران قـرار داشـت.

راسته های بازار آمل

راسته اصلی بازار قدیم آمل به همراه راسته‌های فرعی منشعب از آن راسته عطاران، راسته پالان دوزان، راسته نمدمالان و نوراسته نقش مهمی در تشکیل و تعریف محدوده بافت ایفا می‌کنند.

راسته اصلی دقیقاً و بلافاصله بعد از پل دوازده چشمه (جنوب شرقی بافت) آغاز و به صورت قطری و طولی در بافت حرکت کرده و تا نزدیکی‌های مرکز اصلی کاشی محله (مسجد حاج علی کوچک) ادامه می‌یابد.

فهرست

مقدمه

راسته‌ها

محلات تاریخی آمل و شاخص آنها

شهر قدیم آمل

بازار آمل؛ پایین بازار آمل

موقعیت بازار

پیشینه بازار آمل

راسته‌ها

تاریخچه بازار آمل

معماری بازار آمل

عنوان: پاورپوینت معماری بازار آمل

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 41 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بازار آمل

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید