پاورپوینت معماری آرامگاه لنین در مسکو

پاورپوینت معماری آرامگاه لنین در مسکو

دسته بندی:

قیمت: 12900 تومان

تعداد نمایش: 152 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 20 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری آرامگاه لنین در مسکو

پاورپوینت آرامگاه لنین در مسکو ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

معرفی آرامگاه لنین در مسکو

یکی از جاذبه های هیجان انگیزی که در شهر مسکو قرار دارد، آرامگاه مومیایی شده لنین است. سالانه گردشگران بی شماری برای بازدید از این جاذبه به سمت شهر مسکو سفر می کنند تا از این مقبره دیدن کنند. ولادیمر ایلیچ که به لنین معروف است رهبر انقلاب روسیه در سال ۱۹۱۷ بوده و پدر اتحاد جماهیر شوروی نیز بود. از لنین به عنوان یک نظریه پرداز در شوروی کمونیستی نیز یاد می شود و آرامگاهش در چند قدمی کاخ کرملین واقع است.

 

 

آرامگاه لنین

توجه داشته باشید که درون آرامگاه لنین در مسکو شما می بایست که دائما در قالب یک صف حرکت کنید و همراه با دیگر گردشگران حرکت کنید. نگران نباشد شما در حالی که به آرامی حرکت می کنید و چشمانتان را به تاریکی عادت می دهید شانس روبرو شدن با پدر بلشویک ها را دارید و بر اساس قوانین آرامگاه مردها نمی توانند در حین بازدید از ساختمان کلاه به سر داشته باشند. علاوه بر این تمامی بازدید کنندگان باید در حین دیدار از مقبره دست‌های خود را از جیب خارج کنند.

 

 

فضای آرامگاه لنین

با وجود این که گفته شد در فضای مقبره و آرامگاه لنین از سنگ مرمر استفاده شده است به طور کلی می‌توان گفت این فضا تقریبا تاریک و بدون نور بوده و تنها محل جنازه روشن شده است تا گردشگران به خوبی بتوانند از آن دیدن کنند. با این وجود می توان گفت عناصر به کار رفته در ساختار آرامگاه لنین از آرامگاه های باستانی چون مقبره کوروش الهام گرفته شده است.

 

 

همایون پادشاه گورکانی هند

همایون دومین پادشاه گورکانی هند بعد از پانزده سال که در دربار ایران پناهنده بود به کمک شاه طهماسب اول به کشورش برگشت و بطور غیرمنتظره بعد از چندماه از دنیا رفت. گفته می شود با شنیدن صدای اذان به سرعت از پله های کتابخانه اش پائین آمد که سقوط کرد و جان سپرد. وی به هنر و علوم عشق می ورزید و در کتابخانه اش کتاب شمار زیادی از هنرمندان نقاش، خوش نویس، تذهیب کار و صحاف ایرانی و هندی را گرد آورده بود که به کار تولید و تکثیر آثار علمی و نسخه های باارزش هنری اشتغال داشتند.

 

 

فهرست

معرفی آرامگاه لنین در مسکو

تورسکایا، لوکس ترین خیابان شهر مسکو

ورود به آرامگاه لنین در مسکو

آرامگاه لنین

آرمگاه لنین یکی از جاذبه های خوف انگیز مسکو

فضای آرامگاه لنین

وصیت نامه لنین

همایون پادشاه گورکانی هند

تاریخچه آرامگاه همایون دهلی

بنای آرامگاه همایون

هنر

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری آرامگاه لنین در مسکو

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید